فولادوند: برنامه درسی مدارس باید متناسب با نیازهای روحی وآمادگی ذهنی دانش آموزان باشد

شهرقدس (پانا) - جلسه ستاد پروژه مهر و کمیته برنامه ریزی شهرستان قدس با حضورمدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و شورای معاونین در سالن جلسات مدیریت اموزش و پرورش شهر قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۲۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: برنامه درسی مدارس باید متناسب با نیازهای روحی وآمادگی ذهنی دانش آموزان باشد

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تأکید بر ساماندهی مناسب نیروی انسانی در مدارس با اولویت کلاس درس افزود: برنامه درسی هفتگی مدارس باید مورد توجه قرار گیرد و تدوین آن باید متناسب با نیازهای روحی، روانی و آمادگی ذهنی دانش آموزان و با در نظر گرفتن بهبود کیفیت آموزشی باشد.

فولادوند، از برگزاری کلاس های آموزش ضمن خدمت پایه دوازدهم به صورت مجازی خبر دادو گفت: ترتیب دادن مراسم خوشامد گویی و آموزش مهارت های اداری به دبیران جدید الورود در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، با اشاره به برنامه آغازین مدارس تاکید کرد: با توجه به ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) باید با استفاده از کارشناسان توانمند فرهنگ صحیح عاشورایی را به دانش آموزان معرفی نماییم و معرفت آنان را در شناخت عمیق نهضت حسینی ارتقا دهیم.

وی، همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس وتقارن زیبای بازگشایی مدارس با این هفته گفت : شایسته است با کمک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، برادران بسیجی و حافظان خون شهداء ، ایثارگری ها و جانفشانی های ایثارگران و شهدا را برای دانش آموزان تبیین نماییم.

فولادوند، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سرویس مدارس گفت: شرط لازم برای ما امن بودن سرویس های حمل و نقل دانش آموزی است و هم راننده و هم مسیر حمل ونقل باید مورد تأیید و مناسب باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار