فولادوند: پروژه مهر بهانه‌ای برای احساس مسئولیت سایر نهادها نسبت به آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - ستاد پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش شهرتهران به جهت بررسی روند اجرایی این پروژه در سالن پروین اعتصامی منطقه 10 تشکیل جلسه داد و عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بازگشایی مدارس را به عنوان یک پروژه ملی بسیار مهم اعلام کرد و بر همکاری سایر نهادهای دولتی تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۴۶۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: پروژه مهر بهانه‌ای برای احساس مسئولیت سایر نهادها نسبت به آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در ابتدای جلسه ارغوانی مدیر منطقه۱۰، ضمن عرض خیر مقدم، گزارش مختصری از روند پروژه مهر و فعالیت های کارگروه ها بیان کرد. سپس مسئولان کارگروه های پنج گانه پروژه مهر منطقه 10، گزارش فعالیت ها و اقدامات انجام گرفته را ارائه نمودند.

در ادامه فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، ضمن تقدیر از اقدامات انجام گرفته، گفت: هدف ما از برگزاری این چنین نشست هایی در مناطق شهر تهران این است که بگوئیم ما با شما و در کنار شما هستیم و مشکلات شما مشکلات ما نیز خواهد بود و امید که بتوانیم با حول و قوه الهی سال تحصیلی خوب و با نشاطی را آغاز نمائیم. وی بازگشایی مدارس را یک پروژه ملی و بسیار مهم دانست و افزود: این امر مستلزم همکاری سایر نهادهای دولتی نیز خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران گفت: فلسفه وجودی پروژه مهر پای کار آوردن همه مجموعه های یک کشور است چون یک پروژه ملی است و این امر مستلزم همکاری سایر نهادهای دولتی نیز خواهد بود چرا که در آغاز سال تحصیلی حدود 14 میلیون دانش آموز در سراسر کشور مهیای حضور در مدارس سراسر کشور هستند بالطبع آماده سازی چنین فضایی با چنین وسعتی در کل کشور به تنهایی از عهده وزارت آموزش و پرورش برنخواهد آمد و نیازمند همکاری و مساعدت دیگر دستگاه ها، سازمان ها و ارگان های دولتی است.

فولادوند با اشاره به رعایت قانونمندی به عنوان یکی از مهمترین انتظارات در خصوص پروژه مهر، تصریح کرد: از معاونان خیلی انتظار بالایی داریم، آنان وظایف خاصی را بر دوش دارند، مشتری مداری، تکریم به ارباب رجوع و نظارت بر روند کار، از جمله مهمترین اقدامات این پروژه می باشد زیرا پروژه مهر یکی از بزرگترین، عملیات هایی است که در کشور اتفاق می افتد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در بحث نیروی انسانی دقت بیشتری داشته باشید مخصوصا کارشناسان دوره های تحصیلی باید پیگیری کنند و همه با هم کمک کنیم و به امید الهی و با مساعدت و همکاری همه جانبه خوب شما دوستان، بتوانیم سال تحصیلی جدید را که به نوعی آغاز فعالیت آموزشی کشور محسوب می شود را با شادابی و به بهترین نحو شروع نمائیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار