معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی :

درخشش مجدد تیم علمی و تخصصی خواهران خراسان شمالی در کشور

بجنورد (پانا)-معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان، از درخشش تیم خراسان شمالی دربیست و نهمین دوره رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی خواهر سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۲۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
درخشش مجدد تیم علمی و تخصصی خواهران خراسان شمالی در کشور

حسن لنگری با بیان تبریک و خداقوت به اعضای این تیم، این دستاورد را حاصل ماه ها تلاش و تجربه حاصل از رقابت های کشوری در سال گذشته دانست و افزود: بانوان حوزه تربیت بدنی ثابت کردند که در همه عرصه ها حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت، اگر به آنها امکانات و میدان داده شود.

لنگری ضمن تبریک مجدد صعود ۱۴ پله ای تیم آقایان در این رقابت ها و کسب جایگاه هفتم در کشور، گفت: تیم بانوان در سال گذشته مقام نهم را در کشور به دست آورده بود که امسال با ۳پله صعود در جایگاه ششم کشور در بین ۳۲ استان قرار گرفت.

وی ضمن ابراز امیدواری در خصوص پیشرفت بیشتر تیم های آقایان و بانوان استان در مسابقات سال آینده گفت:این مسابقات در دو بخش علمی( آزمون تئوری) و عملی در رشته های آمادگی جسمانی و رشته های مهارتی برگزار گردید.

وی تصریح نمود: تیم خراسان شمالی با ترکیب سیده شکوه موسوی ،فاطمه امیری ، گلثومه چمنی، سارا وحیدی، فاطمه شجاعی و فریده پژند و به مربیگری و سرپرستی مهناز سلیمانی در این رقابت ها شرکت نمود.

گفتنی است در این مسابقات که در استان اصفهان برگزار گردید، تیم علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی خواهران خراسان شمالی با درخشش گلثومه چمنی برای دومین سال پیاپی در جایگاه دوم کشور ،کسب مقام سوم انفرادی توسط سارا وحیدی و قرار گرفتن فاطمه شجاعی در جایگاه چهارم به کار خود پایان داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار