شهردار شهر قدس خبر داد:

بهره برداری از 10بوستان محلی در شهر قدس

شهرقدس ( پانا ) - شهردارشهر قدس گفت: حقوق شهروندی از قانون اساسی برگرفته شده و تمامی دستگاه ها مبنی بر حیطه مسئولیتی و شرح وظایف خویش یک قسمت از حقوق شهروندی را برخوردارهستند.

کد مطلب: ۸۵۲۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از 10بوستان محلی در شهر قدس

مسعود مختاری شهردار شهرستان قدس در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان مشکلات شهر و حقوق شهروندی اظهار کرد: حقوق شهروندی از قانون اساسی برگرفته شده و تمامی دستگاهها مبنی بر حیطه مسئولیتی و شرح وظایف خویش از یک قسمت این حقوق شهروندی برخوردار هستند.
وی در ادامه افزود: باتوجه به اینکه شهرقدس در یک مدت زمانی کوتاه شکل گرفته، هنگام ساخت شهر اصول شهر سازی مطلوب در آن به عمل نیامده و لذا اجرا نشدن یا نادیده گرفتن این مسائل سبب بروز مشکلاتی چون بافت های مسکونی متراکم و فرسوده، کمبود پارکینگ، کمبود فضای سبز و تفریحی که همچنان با این مشکلات مواجه هستیم و سعی بر آن داریم که اقدامات لازم را در جهت رفع مشکلات مربوطه به عمل آوریم.
مختاری گفت: عملکرد شهرداری و شورای شهر در جهت احیای بافت های متراکم و فرسوده با توجه به بودجه و امکاناتی که دولت در اختیار ما قرار می دهد ارزیابی میشودو ما نیز این امکانات و بودجه را در راستای فراهم سازی حقوق شهروندی و احیای این بافت ها به اجرا در می آوریم.
شهردار شهرقدس خاطر نشان کرد: ساماندهی محدود رودخانه شهر و احداث بوستان مسافر و حنانه دردستور کاری قرار گرفته که در آینده نزدیک بهره برداری خواهد شد و این پروژهای نمونه در غرب استان خواهد بود که در بردارنده دریاچه مصنوعی و جنگل زدایی است و همچنین سرانه فضای سبز از ابتدای سال اول مدیریت شهری دوره پنجم مورد توجه بیش تری واقع گردیده و طی یک سال اخیر شاهد بهره برداری از 10 بوستان محلی بودیم.

/خبرنگار :پردیس سهیلی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار