گزارش شهردار قدس از اقدامات شهرداری در مقابله با ویروس کرونا

شهر قدس (پانا) - شهردار قدس از انجام اقدامات کنترلی و ضدعفونی در اماکن، ابنیه و سیستم خدمات‌رسان شهرداری شهر قدس خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
گزارش شهردار قدس از اقدامات شهرداری در مقابله با ویروس کرونا

به گزارش روابط عمومی شهرداری شهر قدس، مختاری شهردار شهر قدس در سخنانی با اشاره به اقدامات شهرداری قدس در مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهر قدس از جمله، تعطیلی مراکز فرهنگی، لغو کلیه مراسمات، برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی، شست‌وشو و ضدعفونی ابنیه، اماکن، مبلمان شهری و سیستم خدمات رسان شهرداری و الزام به رعایت موارد بهداشتی در مجموعه شهرداری قدس، بیان کرد: بایستی به منظور رفع این مشکل با مشارکت و همبستگی همگانی فرصت برهم‌زدن آرامش روانی جامعه و پخش شایعات به دشمنان و بدخواهان داده نشود.

او گفت: با ورود این ویروس به کشور، شهرداری قدس نیز به تبع مجموعه شهرستان و استان و جلسات برگزار شده اقداماتی را در راستای مقابله و پیشگیری با این ویروس در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

مختاری ادامه داد: در خصوص شست‌وشو و ضدعفونی کردن اماکن و محل‌های عمومی درگیر نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تهیه مواد بهداشتی، این اقدام در دستور کار کلیه سازمان‌ها، ادارات و واحدهای شهرداری قدس قرار گرفته و با توجه به تعطیل ناپذیر بودن سیستم حمل و نقل شهری، ضدعفونی و شست‌وشو محیط اتوبوس‌ها طی روزهای گذشته و در چندین نوبت در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار شهرقدس اذعان کرد: رعایت موارد بهداشتی در اماکن، ادارات و سازمان‌های شهرداری قدس توسط تمامی پرسنل و نیروهای خدماتی گوشزد شده است و موارد بهداشتی در محیط اداری و مواد غذایی به صورت ویژه رعایت شود‌.

او تاکید کرد: با تمام تفاسیر بایستی به منظور توقف شیوع این ویروس در کشور، انجام اقدامات لازم از سوی مردم و مسئولان جدی گرفته شود و با مشارکت و همبستگی همگانی و عدم اجازه به دشمنان و بدخواهان به منظور برهم‌زدن آرامش روانی و عمومی جامعه و پخش شایعات، این مشکل را به خوبی پشت سر گذاریم.

خبرنگار: معراج محمودی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار