در گفت وگو با پانا

مرضیه محبوب: کاستی‌های جشنواره کودک این رویداد هنری را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد

تهران (پانا) - مرضیه محبوب عضو هیات انتخاب سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان معتقد است، کاستی‌هایی در جشنواره کودک و نوجوان وجود دارد اما آنچنان نیست که این رویداد هنری را تحت تأثیر قرار دهد.

کد مطلب: ۸۵۲۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مرضیه محبوب: کاستی‌های جشنواره کودک این رویداد هنری را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد

مرضیه محبوب عضو هیات انتخاب سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در گفت و گو با پانا با اشاره به بهبود روند برگزاری جشنواره نسبت به گذشته گفت: جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در دوره سی و یکم نسبت به دوره‌های گذشته بهتر برگزار شد و خوشحالم که این جشنواره اینچنین رو به بهبود حرکت می‌کند. هرچند که کاستی‌هایی هم وجود دارد اما آنچنان نیست که جشنواره را تحت تأثیر قرار دهد.
وی افزود: کاستی‌های جشنواره قطعاً در آینده بهبود پیدا خواهد کرد و جشنواره روزهای بسیار خوبی را پیش روی دارد. اتفاقاتی که در شهر اصفهان رخ داده بود و وجود المان‌ها در هر جای شهر بسیار اتفاقات خوبی بود.
محبوب خاطرنشان کرد: مردم اصفهان هر ساله منتظر برگزاری این جشنواره هستند و فضای مجازی و اطلاع رسانی خوبی که در این دوره انجام شد، نیز کمک کرد که آنها بهتر بتوانند از کم و کیف جشنواره اطلاع پیدا کنند و در جریان اخبار جشنواره قرار بگیرند.

گفت‌وگو: امیر اشرفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار