معاون خدمات شهری شهرداری همدان: ساماندهی 1500 خودرو سرویس مدرسه در شهر همدان

همدان (پانا) - معاون خدمات شهری شهرداری همدان از ساماندهی یک هزار و 500 دستگاه خودروی سرویس مدارس و آموزش به آنها به منظور پوشش 6 هزار دانش آموز خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۲۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون خدمات شهری شهرداری همدان: ساماندهی 1500 خودرو سرویس مدرسه در شهر همدان

وحید علی‌ضمیر از اجرای تمهیدات ویژه شهرداری در طرح «استقبال از مهر» به مناسبت بازگشایی مدارس و سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت استقبال از ماه مهر، در مسیرهای منتهی به مراکز آموزشی و مدارس شهر به صورت ویژه کار انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان بیان کرد: به مناسبت برگزاری مراسم جشن شکوفه‌ها و نواختن زنگ مهر در مدارس منتخب، اهدای گل در بین دانش‌آموزان مدارس منتخب نیز در دستور کار است.

علی‌ضمیر اظهار کرد: ترمیم و مرمت فضای سبز پیرامون و داخل محوطه مراکز آموزشی، هرس درختان و کاشت نهال، درختچه و گل و گیاه در باغچه‌های داخل محوطه مراکز آموزشی، امحاء دیوارنویسی جداره‌های مدارس، نظافت و پاک‌سازی پارک‌ها و رفیوژها و رنگ‌آمیزی دیواری مدارس از جمله اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به مناسبت بازگشایی مدارس است.

علی‌ضمیر تصریح کرد: رنگ‌آمیزی سرعتکاه‌ها و اصلاح چراغ‌های ترافیکی و خط‌کشی عابر پیاده مدارس، شستشو و ترمیم تابلوهای راهنمایی رانندگی، سیلندرهای ترافیکی و چراغ‌های چشمک‌زن، نظارت کامل بر شرکت‌های ساماندهی سرویس مدارس و تاکسی‌ها و ساماندهی یک‌هزار و 500 دستگاه خودروی سرویس مدرسه و آموزش به آنها به منظور پوشش 6 هزار دانش‌آموز، همچنین ارائه رایگان خدمات اتوبوس‌ها برای دانش‌آموزان و دانشجویان در روز اول مهر ماه و... از دیگر اقدامات خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار