کانون پرورش فکری 11 تندیش جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان را کسب کرد

در سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان دو فیلم جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به کسب 11 جایزه، تندیس و لوح قدردانی شد.

کد مطلب: ۸۵۲۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
کانون پرورش فکری 11 تندیش جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان را کسب کرد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در سی‌امین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان، برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند و فیلم 90 دقیقه‌ای «ضربه‌فنی» به نویسندگی و کارگردانی غلامرضا رمضانی موفق به دریافت چهار پروانه زرین، یک تندیس و یک لوح قدردانی در بخش‌های مختلف این جشنواره شد.

همچنین فیلم بلند سینمایی «دوچ» به نویسندگی و کارگردانی امیر مشهدی‌عباس نیز پنج جایزه و لوح قدردانی بخش‌های مختلف این جشنواره را به خود اختصاص داد.

همچنین پروانه زرین داوران کودک و نوجوان برای بهترین فیلم، پروانه زرین مسابقه سینمای ایران به‌عنوان بهترین فیلم و بهترین فیلم‌نامه بخش نوجوان، پروانه زرین زنده‌یاد زاون قوکاسیان و تندیس ویژه و لوح قدردانی داوران حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به فیلم «ضربه‌فنی» غلامرضا رمضانی تعلق گرفت و علی ملکیان بازیگر نوجوان فیلم ضربه‌فنی نیز از سوی هیات‌داوران مسابقه سینمای ایران به‌عنوان یکی از نامزدهای دریافت جایزه در همین مراسم اعلام شد.

جایزه اصلی یونیسف به دلیل نگاه عمیق به مسائل کودک و نوجوان و دیدگاه دغدغه‌مند کارگردان در پرداختن به مسئله آموزش کودکان و سوادآموزی به امیر مشهدی عباس برای کارگردانی فیلم سینمایی «دوچ» اهدا شد و جایزه بازیگری برتر این جشنواره از نگاه گروه نوجوان به محمدامین احمدی، لوح قدردانی بازیگر کودک جداگانه به محمدامین احمدی و امیرمحمد محمدی و جایزه میراث فرهنگی از سوی مجموعه هنری تاریخی نیاوران به نیابت از سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به امیر مشهدی‌عباس کارگردان فیلم «دوچ» اختصاص داده شد.

این دو فیلم بلند سینمایی به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولیدشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار