در گفت‌وگو با پانا

اولتیماتوم شورای شهر به صندوق ذخیره کارکنان شهرداری

معاون نظارت شورای شهر تهران: صندوق ذخیره کارکنان شهرداری پس از ساماندهی تعیین تکلیف می‌شود

تهران (پانا) - معاون نظارت شورای شهر تهران می‌گوید مهلتی به صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران برای ساماندهی صندوق داده شده است و پس از اینکه کار ساماندهی انجام شد، صندوق تعیین تکلیف می‌شود.

کد مطلب: ۸۵۲۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اولتیماتوم شورای شهر به  صندوق ذخیره کارکنان شهرداری

افشین حبیب‌زاده در گفت‌وگو با پانا درباره ساماندهی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران گفت: در جلسه‌ای که با مسئولان این صندوق داشتیم با توضیحاتی که ارائه شد، قرار شد تا یک زمانی به صندوق داده شود تا کار ساماندهی صورت گیرد. با توضیحاتی که مسئولان صندوق دادند به این نتیجه رسیدیم که ساماندهی به نفع صندوق و پرسنل شهرداری است.

معاون نظارت شورای شهر تهران با بیان اینکه تخلفات صندوق ذخیره کارکنان شهرداری پیگیری می‌شود، گفت: متوقف کردن کار صندوق به پیگیری‌های ما آسیب وارد می‌کند، بنابراین ابتدا باید کار ساماندهی صندوق انجام شود و سپس صندوق تعیین تکلیف شود.

این در حالی است که پیشتر گزارش کاملی از سوی محمدعلی نجفی، شهردار پیشین تهران، درباره تخلفات صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران ارائه داده شده بود و پس از آن افشین حبیب زاده عضو شورای شهر تهران گفته بود که چند پیشنهاد برای ساماندهی آن مطرح شده که یکی از آنها این است که صندوق منحل شود و در یکی از بانک‌های عامل سرمایه‌گذاری به‌صورت غیرمستقیم انجام شود.

به گفته وی، طرحی در شورا تدوین شده است که صندوق ذخیره کارکنان شهرداری به حساب کارکنان شهرداری تبدیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار