پدر علم سم شناسی ایران خبرداد:

تجلیل از 18 خیر سلامت شهرستان سربیشه

سربیشه (پانا) ـ پدر علم سم شناسی ایران گفت : 18 خیر سربیشه در اولین همایش خیران سلامت این شهرستان تجلیل شدند.

کد مطلب: ۸۵۲۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از 18 خیر سلامت شهرستان سربیشه

پدر علم سم شناسی ایران در اولین همایش خیران سلامت شهرستان سربیشه با اشاره به اینکه کمک خیران باید علاوه براماکن مذهبی و مدرسه سازی به سمت مسائل بهداشتی درمانی و سلامت نیز سوق داده شود افزود: به طور رسمی خیران سلامت از 5 سال پیش فعالیت های خود را آغاز کرده اند.

پروفسور بلالی مود افزود: اگر افرادی سرمایه ندارند می توانند از وقت و حرفه شان به مردم خدمت رسانی کرده و در امور خیرخواهانه فعال باشند.

استاندار نیز در این همایش با بیان اینکه در جامعه اسلامی کمک به هم نوع و خیر رساندن سابقه طولانی دارد ، گفت : همواره خیران نیکوکار در فرهنگ اسلامی با نماد وقف اقدامات خوبی انجام داده اند.

وی با تأکید بر گرایش امور خیرخواهانه به سمت تأمین نیازهای جامعه و نیازهای مردمی گفت: لازم است در جامعه اسلامی مؤسسات خیریه و اندیشمندان توجه ویژه ای به مردم منطقه خود داشته باشند.

استاندار همجنین از حضور پزشکان در مناطق مرزی برای کمک به مردم در روستاهای محروم قدردانی کرد.

مدیر عامل مجمع خیران سلامت خراسان جنوبی نیز در این همایش با اشاره به اینکه مجمع خیران سلامت در تمامی شهرستانهای استان تشکیل شده افزود : 43 پروژه در استان با 21 هزار متر مربع زیربنا در حوزه خیران سلامت در حال احداث است.

حسینی با بیان اینکه در شهرستان سربیشه مرکز خدمات جامع سلامت درمان با زیر بنای 500 متر مربع در حال ساخت است گفت: همه ما باید حق مسئولیت اجتماعی را در حوزه سلامت ادا کنیم.

مدیر اجرایی شورای خیران سلامت شهرستان سربیشه نیز گفت: خیران شهرستان سربیشه در حوزه سلامت و بهداشت در 2 سال گذشته 3 میلیارد و 400 تومان برای احداث و تکمیل فضاهای بهداشتی شهرستان هزینه کردند .

آصفی افزود : اورژانس 115 سربیشه با همت خیران به زودی احداث می شود .

فلاحی، فرماندار و رئیس شورای خیرین سلامت شهرستان سربیشه هم با اشاره به اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه بهداشت و درمان فعالیت های خوبی انجام شده، گفت: شهرستان سربیشه باید به لحاظ بهداشتی در جایگاهی خوب قرار بگیرد.

شوکتی فرد، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سربیشه به نیازهای بهداشتی و درمانی شهرستان اشاره کرد و افزود: احداث مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ماخونیک بامساحت 500 متر مربع، تکمیل و تجهیز پایگاه مراقبت مرزی ماهیرود، بازسازی خانه های بهداشتی، تجهیز مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی پروفسور بلالی مود ، کمک برای شبانه روزی کردن مرکز مود و تجهیز و راه اندازی مرکز خدمات جامع سلامت روستایی نازدشت از جمله طرح ها و نیازهای اولویت دار بخش درح، مود و بخش مرکزی شهرستان سربیشه است.

در شهرستان سربیشه 40 خیر در حوزه سلامت فعال هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار