مدیرکل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش‌وپرورش خبر داد:

بازرسی و نظارت بر 83 درصد مناطق آموزشی کشور در ماه‌های تیر و مرداد

تهران (پانا)‌ - مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش‌وپرورش از نظارت و بازرسی بیش از 83 درصد مناطق آموزشی کشور در دو ماه تیر و مرداد خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۲۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بازرسی و نظارت بر 83 درصد مناطق آموزشی کشور در  ماه‌های تیر و مرداد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، علیرضا کمرئی به آمار نظارت و بازرسی اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در دو ماه تیر و مرداد اشاره کرد و گفت: «28641 مدرسه شامل 89.26 درصد مدارس کشور و 633 ستاد ثبت‌نام معادل 28.83 درصد ستادهای منطقه‌ای استان‌های سراسر کشور بازرسی شده‌اند.»

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: «از این تعداد 16802 مدرسه ابتدایی، 6848 مدرسه متوسطه اول و 4991 مدرسه متوسطه دوم و هنرستان بوده است. همچنین 787 مدرسه در 20 استان از سوی تیم‌های نظارتی ستادی و بقیه از سوی استان‌ها و مناطق نظارت شده‌اند.»

او افزود: «تعهد مدیران مدارس به رعایت دستورالعمل‌ها و شفافیت در دستورالعمل‌های صادر شده و گستردگی و حساسیت حوزه‌های نظارتی سبب آرامش نسبی بیشتری در فصل ثبت‌نام مدارس برای سال تحصیلی 98-97 شده است.»

کمرئی گفت: «پیامدهای این نظارت گسترده هنوز مورد ارزیابی قرار نگرفته است. کاهش آمار مشکلات منعکس‌شده و تماس‌های تلفنی و بازدیدهای میدانی از بهبود نسبی شرایط ثبت‌نام خبر می‌دهد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار