مدیرکل ارزیابی و عملکرد در جلسه شورای عالی نماز وزارت آموزش‌وپرورش خبر داد:

ارزیابی مدارس در حوزه نماز بر اساس شاخص‌های هجده‌گانه

تهران (پانا) - مدیرکل ارزیابی و عملکرد در جلسه شورای عالی نماز وزارت آموزش‌وپرورش از ارزیابی مدارس در حوزه نماز بر اساس شاخص‌های هجده‌گانه خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۷۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابی مدارس در حوزه نماز  بر اساس شاخص‌های هجده‌گانه

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، عصر امروز جلسه شورای عالی نماز وزارت آموزش‌وپرورش با حضور وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس ستاد اقامه نماز کشور در اردوگاه باهنر تهران برگزار شد.

بر این اساس؛ در این جلسه سید محمد بطحایی به ارائه سخنانی در خصوص اقامه نماز در مدارس پرداخت و در ادامه حجت‌الاسلام قرائتی به تشریح وضعیت نماز و ارائه پیشنهاد‌هایی در مورد نماز مدارس پرداخت.

در ادامه اعضای این شورا پیشنهاد‌هایی را در خصوص ارتقای وضعیت اقامه نماز در مدارس ارائه دادند و مدیرکل ارزیابی و عملکرد در این با ارائه گزارشی از وضعیت اقامه نماز در مدارس افزود: بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده 24 هزار و 197 مدرسه در سامانه الکترونیکی نظارت و ارزیابی نماز مدارس، وضعیت خود را اعلام کردند و منتظریم این آمار به حدود 80 هزار مدرسه برسد.

علیرضا کمرئی از اجرای طرح نظارت و ارزیابی بر اقامه نماز در مدارس خبر داد و اذعان کرد: بر اساس شاخص‌های هیجده گانه ارزیابی نهایی از عملکرد مدارس در حوزه نماز انجام خواهد شد و برترین‌ها را مورد تشویق قرار خواهیم داد.

او گفت: هیچ مدرسه‌ای خارج از طرح نظارت و ارزیابی قرار نخواهد داشت لذا این سامانه را در سال آینده نیز فعال خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار