نماینده مردم سرایان،بشرویه،فردوس و طبس  عنوان کرد:

وزیر بهداشت شاه کلید است

فردوس (پانا)-نماینده مردم سرایان،بشرویه،فردوس و طبس در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر وزرای دولت هرکدام کلیدی برای حل مشکلات باشند،وزیر بهداشت شاه کلید است.

کد مطلب: ۸۵۱۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
وزیر بهداشت شاه کلید است

دکتر محمد رضا امیر حسنخانی نماینده مردم سرایان،فردوس،طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در جلسه وزیر بهداشت با پزشکان و مردم فردوس گفت: وزیر بهداشت ،اقدامات بسیار زیاد و خوبی را برای استان خراسان جنوبی در حوزه سلامت انجام داده است که این نشان از حسن مدیریت وی دارد.

نماینده مردم سرایان،بشرویه،فردوس و طبس در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر وزرای دولت هرکدام کلیدی برای حل مشکلات باشند،وزیر بهداشت شاه کلید است.
دکتر کاظم قائمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بیرجند گفت : ساماندهی اورژانس های استان جزئی از ضروریات است به گونه ای که باید اورژانس نهبندان هرچه سریعتر راه اندازی شود.
حجت الاسلام بابایی امام جمعه فردوس نیز اظهار کرد: مردم شهرستان فردوس نیازمند دستگاه mriبا قابلیت کار متداول و مستمر را دارد تا به این طریق، از اعزام بیماران به سایر شهر ها جلوگیری شود.
محمد مهدی مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی نیز ا قدردانی از زحمات دکتر هاشمی وزیر بهداشت ،گفت: در حال حاضر باید امورات به نحوی صورت پذیرد که دشمن از پیروزی خود بر مردم و نظام اسلامی ایران مایوس شود .
استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: در حال حاضر ۹۶ گروه معاند با جمهوری اسلامی ایران ،درسحط جهان در حال فعالیت هستند که در صورت هشیار نبودن مردم، کار به شیوه دیگری انجام خواهد شد و مردم نخواهد توانست دژ اتحاد خود را حفظ کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار