بررسی بازسازی و مقاوم سازی مدارس استان کرمان با حضور رخشانی مهر

تهران (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از مدارس و پروژه‌های در حال ساخت شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۵۱۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
بررسی بازسازی و مقاوم سازی مدارس استان کرمان با حضور رخشانی مهر

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برای بازدید و بررسی وضعیت فضاهای آموزشی شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه به استان کرمان سفر کرد.

او در این سفر یک روزه از پروژه‌های مختلف این استان که نیازمند تخریب و بازسازی یا مقاوم سازی بود بازدید کرد و برای رفع موانع و مشکلات پروژه‌های نیمه تمام و در حال اجرای این مناطق دستورات لازم را صادر کرد.

در این بازدید بختیاری نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان، رجایی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان و فرمانداران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه وی را همراهی کردند.

مهراله رخشانی‌مهر از مدرسه نیمه تمام 12 کلاسه حضرت فاطمه (س) با یک هزار و 400 مترمربع زیربنا در شهرستان رابر که از پروژه‌هایی بود که مورد بازدید رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور قرار گرفت و روند ساخت این پروژه از محل اعتبارات دولتی بوده است و ادامه ساخت آن نیازمند تأمین اعتبار ملی است.

رخشانی‌مهر در ادامه از مدرسه 6 کلاسه جعفرطیار در روستای سیه بنوئیه شهرستان رابر بازدید کرد که این مدرسه با بافتی فرسوده دارای 80 دانش‌آموز است.

در ادامه این سفر معاون وزیر آموزش و پرورش از مدرسه 3 کلاسه 7تیر روستای گنجان شهرستان رابر که دارای 50 دانش‌آموز است نیز بازدید کرد که این دبستان نیازمند تخریب و بازسازی است.

او در ادامه ضمن ادای احترام و قرائت فاتحه در گلزار شهدای روستای گنجان شهرستان رابر از مدرسه 3 کلاسه پسرانه متوسطه بلال حبشی که نیازمند تخریب و بازسازی بود نیز بازدید کرد.

دبستان 6 کلاسه دخترانه محراب شهر رابر یکی دیگر از پروژه هایی بود که رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از آن بازدید کرد.

او در ادامه از ساختمان نیمه تمام دبیرستان پسرانه شهید بهشتی که در سال 91 ساخت آن آغاز شده است نیز بازدید کرد و این مدرسه نیمه تمام دارای یک هزار و 325 مترمربع زیربنا است که تکمیل آن نیازمند تامین اعتبار است.

دبستان 18 کلاسه سعدی که احداث آن از سال 93 آغاز شده است و دارای یک هزار و 460 مترمربع زیربنا است و در مهر سال جاری تحویل خواهد شد از دیگر پروژه‌های بازدیدی رخشانی‌مهر در شهرستان بافت بود.

دبیرستان پسرانه آزادگان با یک هزار و 325 مترمربع زیربنا و دبیرستان شبانه روزی دخترانه کوثر شهرستان بافت از دیگر پروژه‌هایی بود که توسط معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور مورد بازدید قرار گرفت و این مدرسه دارای 818 متر مربع زیربنا توسط اعتبارات دولتی احداث شده است و در مهر سال جاری افتتاح می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار