چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید باشکوه برگزار شود

کرمانشاه (پانا) - با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، مشاوران، معاونان اداره کل و رﺅسای ادارات و نمایندگان شهرداری، کمیته‌ی امداد امام خمینی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، صبح امروز، جلسه کارگروه استقبال از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۵۱۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید باشکوه برگزار شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان، ضمن عرض خیر مقدم و تشکر ویژه از تمام حاضران در جلسه گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید باشکوه برگزار شود و همه‌ی دستگاه‌های استان در این امر مهم مشارکت فعال داشته باشند تا بتوانیم دستاوردهای انقلاب را به شکلی ویژه به آگاهی آحاد جامعه برسانیم. عدد چهل، در ادبیات و عرفان ایران زمین، عدد کمال و بلوغ است و این مورد، درباره‌ی انقلاب اسلامی‌مان هم صدق می‌کند.

مجید یزدان‌پناه در ادامه افزود: کارگروه‌های مختلف با همدلی و همکاری می‌توانند فعالیت‌های انجام شده‌ی حوزه‌ی کاری خود را برجسته کنند تا کاری شایسته‌ را ارائه کنند. این درحالی است که همه‌ی کارگروه‌ها فعالیت‌های همیشگی خود را انجام می‌دهند؛ اما هدف اصلی ما این است که با هماهنگی و همفکری طرحی نو دراندازیم و کارهایی و ایده‌هایی نوین را پیاده کنیم که با این کار، هزینه‌ها کمتر شود و فعالیت‌ها بیشتر دیده شوند تا از موازی کاری جلوگیری به عمل آید.

این مقام ﻣﺴئول آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: کار تیمی و گروهی همیشه از کار فردی بهتر دیده می‌شود و باید به عنوان یک اصل، مدنظر قرار گرفته شود. همچنین لزوم بهره‌گیری از فرهنگ بومی و عامیانه مردم کرمانشاه می‌تواند به عنوان نمادی از استان کرمانشاه در برنامه‌های گوناگون مورد استفاده قرار گیرد تا حس غرور ملی - محلی تقویت شود. در این راستا با تشکیل کارگروه فضای مجازی و درج اخبار فعالیت‌های کارگروه‌های مختلف، می‌توان به بهتر دیده شدن کارهای انجام شده، جامه‌ی عمل پوشاند.

در ادامه‌ی این نشست، سید مجتبی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، توضیحاتی پیرامون کارگروه‌های تشکیل شده و اهم فعالیت ها و وظایف این کارگروه‌ها ارائه کرد و به تقسیم کار و مشارکت همه‌ی نهادهای مربوطه ﺗﺄکید کرد و به فعالیت‌هایی مانند: مسابقه کتابخوانی، نمایشگاه عکس، گروه هم‌سرایان فجر و زنگ آغاز سال تحصیلی جدید و ... اشاره داشت و مستنداتی در خصوص کارهای آموزش و پرورش در مناطق زلزله‌زده ارائه نمود.

در پایان این نشست، اعضای حاضر به بحث و تبادل نظر پرداختند و موضوعات مختلف را از دریچه‌های گوناگون مورد بررسی کارشناسانه قرار دادند و نقطه‌نظرات کارگروه‌های مختلف در جلسه مطرح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار