با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان:

گردهمایی کارشناسان انجمن اولیا و مربیان ادارات نواحی و مناطق استان زنجان برگزارگردید

زنجان(پانا)-گردهمایی کارشناسان انجمن اولیا و مربیان ادارات نواحی و مناطق استان زنجان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان برگزارگردید.

کد مطلب: ۸۵۱۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی کارشناسان انجمن اولیا و مربیان ادارات نواحی و مناطق استان زنجان برگزارگردید

گردهمایی کارشناسان انجمن اولیا و مربیان ادارات نواحی و مناطق استان زنجان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان برگزارگردید.

دراین جلسه که در سالن آموزش متوسطه اداره کل تشکیل گردید گزارشی از فعالیت های انجام یافته ارائه گردید و راهکارهایی جهت جلب مشارکت فکری بیشتر اولیا پیشنهاد گردید.

در ادامه محمود عباسی با بیان این مطلب که موضوع بسیار مهم مشارکت اولیا در امر تعلیم و تربیت را نمی توان انکار کرد ، اظهار کرد: علی رغم محدودیت های موجود اولویت اصلی ما می بایست بالا بردن ضریب بهره وری اولیا در امر تعلیم وتربیت باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان بابیان اهمیت ارتباط تنگاتنگ و تعامل بین نهاد خانواده و اولیای مدرسه لزوم توجه به تحولات فکری، فرهنگی ،اجتماعی و ساختاری جامعه اشاره و نهاد خانواده را بعنوان موضوع اصلی انجمن اولیا و مربیان معرفی نمود.

در ادامه اصغر ابراهیمی با بیان این مطلب که در راستای تحکیم رابطه خانه و مدرسه و جلب مشارکت بیشتر اولیا در فرآیند تعلیم وتربیت و همچنین تقویت نقش انجمن های اولیا و مربیان در امور مدارس طرح بازدید مسئولین انجمن اولیا و مربیان از همدیگر راعنوان نمود.

به تاکید وی تبادل تجربیات مفید ، هم اندیشی و الگو برداری و ایجاد خلاقیت میتواند از دست آوردهای این بازدید ها و نشست ها باشد.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان همچنین عنوان کرد: ایجاد کارگروهای تخصصی و مهارتی اولیا می تواند به مشارکت بیشترمنجرشود و این کارگروه ها باید در تمام مدارس تشکیل گردد.

گفتنی است سایر اعضای حاضر در جلسه نیز با بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود را ارائه کردند و در پایان جلسه ازکارشناسان مناطق و نواحی با اهداء لوح، تقدیرگردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار