استقبال هنرمندان از نمایش خون آشام کشی

تهران (پانا) - نمایش خون آشام کشی تازه ترین اثر نمایشی حامد رحیمی نصر که سید جواد موسوی آن را به رشته تحریر درآورده با تحسین کم نظیر هنرمندان مواجه شد.

کد مطلب: ۸۵۱۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
استقبال هنرمندان از نمایش خون آشام کشی

لوریس چکناواریان، موسیقی دان کهنه کار کشور که شب گذشته مهمان پردیس تاتر شهرزاد بود، پس از دیدن نمایش "خون آشام کشی، کارگردانی و نقش آفرینی حامد رحیمی نصر را فوق العاده توصیف کرد. وی با اشاره به متن نمایش، خاطرنشان کرد: ((محتوای نمایش "خون آشام کشی" حرف و کلامی ست که به موقع و به جا بیان می شود تا عمیقا مخاطب خود را به فکر فرو برد.
چکناواریان، قطعات موسیقیی اجرا شده در این کنسرت_ نمایش را از نکات برجسته آن برشمرد.
این هنرمند پرآوازه عرصه موسیقی به مخاطبین تاتر توصیه کرد که فرصت دیدن این نمایش را از دست ندهند.
"رضا رفیع" شاعر و طنزپرداز برجسته ، نیز ضمن تقدیر از کارگردان و عوامل این نمایش، گفت: خون آشام کشی، خلاصه ای از مشکلات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی جامعه در قالب تولیدی جذاب و هنری است لذا به همگان توصیه میکنم فرصت دیدن این نمایش را از دست ندهند. وی همچنین، جهان عاری از خون آشام ها را آرزو کرد.
یارتا یاران از دیگر هنرمندان نامی کشور نیز، این پروژه نمایشی را تاتری موزیکال با اجرای ترانه های جذاب و نوستالوژیک برشمرد. وی با تحسین نقش آفرینی، بازیگران نمایش "خون آشام کشی" تاکید کرد: خون آشام کشی به اصلی ترین مسائل مشکلات روز جامعه ما می پردازد به همین جهت دیدن این نمایش را به همگان توصیه می کنم.
شایان ذکر است نمایش خون آشام کشی به کارگردانی حامد رحیمی نصر تا 18 شهریور ماه در پردیس تاتر شهرزاد به روی صحنه می رود. علاقه‌مندان جهت تهیه و پیش فروش بلیت این نمایش با ۱۵ درصد تخفیف، می‌توانند به آدرس اینترنتی https://tik8.co/2vUORHr مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار