دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:

مدارس اصلی‌ترین سنگر در انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی هستند

تهران (پانا) - دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مدارس را اصلی‌ترین سنگر در انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی دانست.

کد مطلب: ۸۵۰۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مدارس اصلی‌ترین سنگر در انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی هستند

حسین تاریخی در اجلاس سوم دوازدهمین کنگره سراسری انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان دختر که عصر امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد گفت: کنگره بالاترین رکن تشکیلات بعد از نماینده معزز رهبری در مجموعه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی است.

او ادامه داد: در این چند روز ماموریت‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری و آنچه که از ما بر می‌آید را باید برنامه‌ریزی کنیم و انجام دهیم.

تاریخی ادامه داد: شما دانش‌آموزان نماینده حداقل ٦ هزار انجمن اسلامی متوسطه دوم و ٥ هزار انجمن اسلامی متوسط اول هستید؛ بار مسئولیت شما دانش‌آموزان بسیار زیاد است.

او گفت: شما دانش‌آموزان بنابر توانایی‌هایی که داشته‌اید به این انجمن دعوت شدید و حضور پیدا کرده‌اید.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با تاکید بر اینکه میزبان اصلی کنگره دانش‌آموزان هستند، ادامه داد: تلاش می‌کنیم به کمک شما تمامی برنامه‌ها به نحو مطلوب انجام شود .

تاریخی با تاکید بر اینکه مدارس اصلی‌ترین سنگر ما در انجمن هستند، افزود: توقع ما از شما دانش‌آموزان در این دوره تدبیر، طراحی و نمایندگی است تا بتوانید برای سال تحصیلی خودتان را آماده کنید.

او عنوان کرد: در این مجموعه از شما دختران انتظار بیشتری داریم چراکه با کارشناسی که انجام می‌دهید باید افسار کامل را به دست بگیرید.

تاریخی ادامه داد: هنر ما در انجمن اعتنا به شما دانش‌آموزان است؛ اعتقاد داریم که شما دانش‌آموزان توانایی انجام بسیاری از امور را در مدرسه دارید.

او افزود: انتظار داریم که توان کارشناسی شما به صحنه بیاید؛ میدان اصلی شما در مدرسه است. باید در مدرسه متمرکز شوید و ما نیز به خلاقیت‌های شما ارج می نهیم.

تاریخی گفت: ما از شما دانش‌آموزان حمایت می‌کنیم اما شرط اصلی این است که به میدان بیایید؛ شماها نماینده انجمن هستید و شان انجمن را باید در بالاترین وجه ممکن به منصه ظهور برسانید.

او گفت: نقش دختران در سیر تحولات اجتماعی حائز اهمیت است و این عرصه در اختیار ما قرار نخواهد گرفت مگر اینکه ما به آن‌ها اعتنا کنیم.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: امید داریم در این چند روز اتفاقات مبارکی رخ دهد و عرصه مطالبه‌گری شما از مسئولان دولتی و اتحادیه، آرمان خواهی و آرمان گرایی تمانی بسترهایی است که امیدواریم به آن‌ها بپردازید و با بازگشت به مدرسه میدان دار فعالیت‌های فرهنگی باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار