مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل:

احزاب در استان اردبیل شناسنامه دار می شوند

اردبیل (پانا) - مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل گفت: فضای سیاسی برای فعالیت احزاب در دولت تدبیر و امید فراهم شده و در این استان برای بهبود هر چه بیشتر وضعیت، احزاب فعال شناسنامه دار می شوند.

کد مطلب: ۸۵۰۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
احزاب در استان اردبیل شناسنامه دار می شوند

ماریا موسوی افزود: 42 حزب در استان اردبیل فعال است و تلاش می شود تا تمام گروه های سیاسی دارای فعالیت در استان شناسنامه دار شوند .
وی ادامه داد: اقدامات اولیه برای راه اندازی خانه احزاب در استان انجام شده و با این اقدام فعالیت های سیاسی در استان منظم و با برنامه خواهد شد .
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل با بیان اینکه احزاب بازوی توانمند دولت و رابط مردم و مسئولان هستند اضافه کرد: احزاب می توانند مطالبات مردم را به دولت انتقال داده و در تحقق آن تلاش کنند .
موسوی بیان کرد: تعامل خوبی با همه جریان های سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب در استان وجود دارد و در مواردی جلسات و نشست های 2 طیف با هم برگزار شده است .
وی با بیان اینکه جریان های سیاسی صاحب فکر و اندیشه هستند، افزود: احزاب و تشکل‌ها جزو نخبگان سیاسی جامعه هستند و نقش آنها در تصمیم‌گیری ‌ها، تصمیم ‌سازی ‌ها و ایجاد فضای بانشاط سیاسی حائز اهمیت است .
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل اضافه کرد: فعالیت ‌های موثر و سالم احزاب و تشکل‌‌ های سیاسی در استان می‌تواند توسعه هر چه بیشتر را برای استان با ارائه ایده ‌ها و نقطه‌ نظرات موثر و سازنده داشته باشد و امید می رود این امر در استان اردبیل تحقق یابد .
موسوی همچنین با بیان اینکه استان اردبیل در زمره استان های امن کشور است، افزود: سه کمیسیون شورای تامین ، کمیسیون کارگری و دانشجویی بطور منظم فعال است و امسال 24 مصوبه در این کمیسیون ها به تصویب رسیده است .
وی ادامه داد: با فعال شدن کمیسیون کارگری مشکلات کارگری به حداقل رسیده و فرمانداران یک روز در هفته از واحد های تولیدی بازدید می کنند .
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل بیان کرد: در حوزه دانشجویی هم مشکلات خاصی در استان وجود ندارد و فضای آرام و با نشاطی در دانشگاه های استان حاکم است .
موسوی با اشاره به موضوع تقسیمات کشوری از ارسال طرح ایجاد شهرستان اصلاندوز برای تایید و تصویب نهایی به هیات دولت خبر داد .
وی گفت: طرح شناخت شهرستان اصلاندوز پارسال به صورت کارشناسی در استانداری اردبیل تهیه و به وزارت کشور ارسال شد و به دنبال پیگیری طرح ، مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور از منطقه بازدید کرد .
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل افزود: پس از تکمیل و رفع نواقص طرح، تغییرات و اصلاحات تقسیماتی در شمال استان اردبیل ضروری تشخیص داده شده و نامه ایجاد شهرستان اصلاندوز با امضای وزیر کشور برای تصویب و تایید و طی مرحله نهایی به هیات دولت ارسال گردید .
موسوی ادامه داد: امیدواریم با تایید و تصویب این طرح در هیات دولت، شاهد برداشتن گامی دیگر در راستای توسعه شمال استان باشیم .
وی با بیان اینکه مقدمات برگزاری انتخابات در اردبیل شروع شده، افزود: در نیمسال دوم برای بستر سازی انتخابات ورود پیدا می کنیم تا نقاط ضعف شناسایی و برای تقویت آن اقدام شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار