مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد:

شمشیر حضرت علی(ع) و ثروت خدیجه(س) احیا کنندگان دین اسلام 

بیرجند ( پانا)- مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت و مقام سادات گفت: دین اسلام بقای خود را مرهون دو چیز است که ثروت حضرت خدیجه (س) و شجاعت و دلیری حضرت علی علیه السلام تشکیل دهنده این امر هستند.

کد مطلب: ۸۵۰۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
شمشیر حضرت علی(ع) و ثروت خدیجه(س) احیا کنندگان دین اسلام 

حجت الاسلام احمد رضایی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در جلسه سبزپوشان علوی که با حضور ۷۰۰ نفر از سادات شهرستان بیرجند برگزار شد ،ضمن تبریک اعیاد ماه ذیحجه گفت: خداوند به سادات عنایتی را بذل فرموده است که نعمت های ولایت و اهل بیت را درک کنند.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: سادات باید به خود ببالند که فرزند افرادی هستند که هست بودن هستی به واسطه وجود آنها است که پیامبر ،حضرت علی و حضرت فاطمه زهرا ( س)این سه فرد هستند .


مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: حضرت علی ( ع )خدمت های شایانی به اسلام کرد به طوری که شجاعت وی و ثروت حضرت خدیجه (س)احیا کننده دین اسلام بود و دین مدیون این دو نفر است.


وی با تاکید بر این که سادات نیز باید منزلت خود را حفظ کنند تا نام نیکی را از خود به جا گذارند ،افزود: اگر خطایی از سوی سادات سر بزند ، به نام ائمه اطهار تمام می‌شود .


حجت الاسلام رضایی گفت: طبق سخن پیامبر (ص)، اگر کسی قصد ورود به بهشت و برخورداری از شفاعت آخرت ائمه اطهار را دارد ،باید به سادات خدمت ،از مشکل آنان چاره گشایی و به آنها کمک کند .


مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر نیز سادات بزرگواری در دنیا وجود دارند که در دنیا اثر بخش هستند به طوری که وجود مراجع سید عظام تقلید ، مقام معظم رهبری و سید حسن نصر الله در دنیا باعث دلگرمی و اثر بخشی در مسائل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار