مدیرعامل شرکت فروگاهها خبر داد: آمارتأخیر پروازهای حج پایین است

تهران (پانا) - مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری از آمار پایین تأخیر پروازهای حج هواپیمایی ایران نسبت به هواپیماهای سعودی خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۰۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل شرکت فروگاهها خبر داد: آمارتأخیر پروازهای حج پایین است

رحمت‌الله مه آبادی در حاشیه مراسم آغاز دوره‌های پرورش مدیران آتی صنعت فرودگاهی درباره آخرین وضعیت عملیات حج امسال، گفت: طبق آمارها و گزارش‌هایی که به ما رسید، امسال کشور ایران آمار پایینی در تأخیرات پروازهای حج داشت و یکی از موفق‌ترین عملیات حج را برگزار کرد.

وی افزود: عملکرد هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از نظر تأخیرات پروازی به مراتب بهتر از پروازهای سعودی بود.

مه آبادی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر نسل جدید فرودگاه‌های هوشمند، گفت: پیشنهاد بنیانگذاری نسل سوم فرودگاه‌ها را ارائه کرده‌ایم به طوری که این فرودگاه‌ها کاملا کم هزینه بوده و می‌تواند از سوی مردم، دولت‌های محلی، اداره و با منابع غیر دولتی کار خود را آغاز کند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها اظهار کرد: متأسفانه نگاه غیر حرفه‌ای به صنعت فرودگاهی سبب شده تا مردم بسیاری از شهرها از داشتن فرودگاه محروم شوند و هزینه‌های بسیار زیادی به مردم بابت نگهداری فرودگاه تحمیل شود.

تعداد مدیران بازنشسته در وزارت راه و شهرسازی بسیار کم است

در ادامه این مراسم عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی درباره اجرای طرح پرورش مدیران آتی شرکت فرودگاه‌ها، گفت: نسل هم اکنون مأموریت دارد که نسل جوان را برای شرایط حساس و مأموریت‌های بزرگ آماده کند.

وی ادامه داد: بنابراین کسانی که در طرح مدیران نسل آینده برگزار شده‌‌اند، همگی از طریق آزمون و از میان کارکنان شرکت فرودگاه‌ها به صورت رقابتی انتخاب شده‌اند.

وی اظهار کرد: در این آزمون فتح تسلط به زبان خارجی، تست هوش، جامع شناسی، سنجش اخلاق و رفتار و آزمون‌های روان شناختی گرفته شده است.

وی گفت: امیدواریم از طریق این طرح بتوانیم مدیرانی شایسته و دارای انگیزه خدمت به مردم تربیت شوند.

وی در پایان درباره تعداد مدیران بازنشسته در وزارت راه و شهرسازی، گفت: خوشبختانه با بررسی‌هایی که انجام دادیم، تعداد مدیران بازنشسته در وزارت راه و شهرسازی بسیار کم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار