سردار محمدرضا مهماندار در گفت‌وگو با پانا

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران برای کنترل ترافیک اول مهر تشریح شد

تهران (پانا) - رئیس پلیس راهور تهران تمهیدات ترافیکی پلیس را برای کاهش بار ترافیکی مهرماه تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۵۰۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران برای کنترل ترافیک اول مهر تشریح شد

سردار محمدرضا مهماندار در گفت‌وگو با پانا درباره تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای کاهش بار ترافیکی روزهای ابتدایی مهرماه و بازگشایی مدارس گفت: با همکاری فرمانداری، آموزش و پرورش و شهرداری تهران مقرر شد همانند سال گذشته برای کاهش ترافیک در 15 روز اول مهرماه یکسری تمهیداتی اتخاذ شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در سال گذشته، 15 روز ابتدایی مهرماه برنامه‌های ترافیکی موفقیت‌آمیز بود و توانستیم با همکاری مردم و تمهیداتی که از سوی پلیس اتخاذ شد بار ترافیکی را کاهش دهیم. امسال هم برابر مصوباتی که در شورای ترافیک استان تهران داشتیم پیش‌بینی شده است شروع کار ادارات از ساعت 7 تا 8.30 صبح به صورت شناور باشد و افرادی که با تاخیر سر کارشان حاضر می‌شوند، همان مدت زمان را در پایان ساعت کاری خود جبران کنند.

وی تصریح کرد: همچنین امسال هم مقرر شده است که محدودیت‌هایی برای حمل و نقل کالا در شهر تهران در محدوده زوج و فرد اجرا شود به‌طوری که این محدودیت از ساعت 6 تا 10 صبح اعمال خواهد شد و مأموران پلیس راهور اجازه تردد به خودروهای حمل کالا در این ساعات را نخواهند داد.

سردار مهماندار خاطرنشان کرد: پلیس برای کنترل تمهیدات ترافیکی مهرماه با تمام توان و ظرفیت در شهر تهران حضور دارد و عوامل نیروی انتظامی نیز به ما کمک خواهند کرد و امیدواریم امسال هم با همکاری مردم و اعمال این محدودیت‌ها بتوانیم اول مهر و آغاز سال تخصیلی را با کمترین بار ترافیکی شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار