در گفت‌وگو با پانا

پیشنهاد شناور شدن ساعت کار ادارات تهران در ابتدای مهرماه به دولت رفت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران: از اول مهرماه تردد اتوبوس‌های فاقد معاینه فنی ممنوع است

تهران (پانا) - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران می‌گوید شهرداری و استانداری به صورت مشترک پیشنهادی را برای شناور شدن ساعت کار ادارات در دو هفته ابتدایی مهرماه داده‌اند که باید به تایید دولت برسد.

کد مطلب: ۸۵۰۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
پیشنهاد شناور شدن ساعت کار ادارات تهران در ابتدای مهرماه  به دولت رفت

محسن پورسیدآقایی در گفت‌وگو با پانا درباره برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش بار ترافیکی اول مهرماه و همزمان با بازگشایی مدارس توضیح داد: شهرداری و استانداری تهران به‌صورت مشترک پیشنهادی را برای شناور شدن ساعات کار در دو هفته ابتدایی مهرماه به دولت داده‌اند که ساعت کار از ساعت 7 تا 8.30 شناور باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: شناور شدن ساعت کار باید با موافقت دولت انجام شود و مانند سال گذشته باید از سوی دولت در قالب بخشنامه ابلاغ شود.

وی ادامه داد: امسال توانسته‌ایم سرویس مدارس را زودتر ساماندهی کنیم و امیدواریم مدارس هم زودتر از پیک ترافیک، سرویس‌های خود را وارد کنند تا شاهد بار ترافیکی والدینی که می‌خواهند فرزندان خود را به مدارس برسانند، نباشیم.

پورسیدآقایی با اشاره به بخشنامه معاونت حمل و نقل شهرداری برای الزام اخذ گواهی معاینه فنی اتوبوس‌های شرکت واحد و ممنوعیت تردد اتوبوس‌های فاقد معاینه فنی گفت: معاینه فنی اتوبوس‌ها به شدت دنبال می‌شود. از اول مهرماه تردد اتوبوس‌های فاقد معاینه فنی ممنوع است و تصورمان این است که 3 تا 4 درصد اتوبوس‌ها نتوانند این سیستم را پاس کنند و مجبور شویم آنها را متوقف کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار