نماینده پارلمان مشورتی جوانان خراسان رضوی: نسل جوان گره‌گشای این روزها است

نیشابور (پانا ) - بستر سازی برای ورود جوانان به عرصه های مدیریتی و کادر سازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایطی که به دلیل تورم نیروی انسانی و محدودیت استخدامی، شرایط برای استخدام جوانان در ادارات دولتی فراهم نیست.

کد مطلب: ۸۴۹۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
نماینده پارلمان مشورتی جوانان خراسان رضوی: نسل جوان گره‌گشای این روزها است

جوان نیشابوری به‌عنوان نماینده‌ی پارلمان مشورتی جوانان استان خطاب به استاندار خراسان رضوی اظهارکرد: امروز روزهایی سخت برای کشور است و نسل جوان نیز گره گشای آن می باشد و با ارائه برخی طرح ها که در شرایط فعلی امکان تحقق داردخواستار توجه بیشتر به جوانان هستیم تا روحیه امید در قشر جوان استان افزایش یابد.

حسین بزرگی گفت: انتخاب مشاوران جوان در تمام دستگاه ها و نهاد ها در استان با هدف بهره گیری درست ادارات از اندیشه های نو و خلاقانه جوانان باهدف پاسخگویی به چالش های پیش رو در عرصه های اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی و... انجام پذیرد.

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح چهارشنبه ها با حضور مدیران جوان با هدف بستر سازی برای ورود جوانان به عرصه های مدیریتی و کادر سازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایطی که به دلیل تورم نیروی انسانی و محدودیت استخدامی،شرایط برای استخدام جوانان در ادارات دولتی فراهم نیست.

بزرگی یادآورشد: احداث بوستان موضوعی جوان در سطح شهرستانهای استان با هدف ارتقای سطح نشاط اجتماعی در جامعه و فراهم کردن محیط جذاب با هدف تامین نیازهای جوانان در حوزه تفریحی،علمی و فرهنگی که بسیار تاثیر گذار خواهدبود.

جوان نیشابوری تاکید کرد: استاندار خراسان رضوی تنها استاندار کشور می باشد که دارای مشاور جوان است که دارای روحیه جوان باوری وجوان یاوری است وبا موافقت مهندس علیرضا رشیدیان طرح چهارشنبه با مدیران جوان از این هفته شروع و ایشان پیش قدم شدن که چهارشنبه مشاور جوان استاندار به صورت نمادین در اتاق استاندار یک روز کار رو بر عهده خواهند بگیرد.

حسین بزرگی نماینده ی پارلمان مشورتی جوانان استان خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین استاندار خراسان رضوی انتخاب مشاورین جوان که مکمل مورد اول هست رو هم دستور کار استانداری قر ار داده ومقررشده تا یک ماهه تمام دستگاهای استان مشاورین جوان خود رامنصوب کنند و بوستان موضوعی کلیاتش مورد تایید و مقررگردید طرح کامل از سوی پارلمان مشورتی جوانان نیشابور ارسال گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار