خدمات و پیشرفت‌های ۴۰ ساله نظام برای نسل جوان تبیین شود

بوشهر (پانا)_ نماینده ولی فقیه در استان بوشهرو امام جمعه بوشهر گفت : هر چیزی که اراده خداوند متعال در آن باشد در مسیر الهی قرار می‌گیرد و انقلاب اسلامی در این راستا کلمه طیبه است.

کد مطلب: ۸۴۶۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
خدمات و پیشرفت‌های ۴۰ ساله نظام برای نسل جوان تبیین شود

آیت‌الله صفایی بوشهری درنشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان داشت : انقلاب اسلامی تحولات شگرفی در جهان ایجاد کرده و آمریکا به سبب اقتدار و قدرت نظام اسلامی، در صدد مقابله با آن برآمده است.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: ترفندها و توطئه‌های آمریکا نشان از قدرت او نیست بلکه نشان از اقتدار و قدرت ایران اسلامی است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در ابعاد گوناگون خاطر نشان کرد: ایران اسلامی در 40 سال گذشته با وجود انواع مشکلات و توطئه‌های دشمنان در ابعاد گوناگون علمی، فرهنگی، صنعتی، سیاسی، اقتصادی و دیگر حوزه‌ها پیشرفت قابل توجهی کرده است.

وی، با بیان اینکه پیشرفت‌ها و اقتدار ایران با هدایت‌های حضرت امام خمینی(ره)، حضرت امام خامنه‌ای مقام معظم رهبری محقق شده است تصریح کرد: اینکه استبکار جهانی به سرکردگی آمریکا در چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی نتوانسته به اهداف خود دست یابد یک پیروزی مهم برای نظام اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه در ایران هیچ بن بستی وجود ندارد تاکید کرد: هیچ مشکل، بن بست و ناامیدی در ایران وجود ندارد چراکه هیچ مشکلی نیست که قابل حل نباشد و مشکلات اقتصادی کنونی با اتحاد و انسجام همگان و تلاش، کوشش همدلی و دانش‌بنیان برطرف می‌شود.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر انتقال پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی به نسل فعال جامعه افزود: پیشرفت‌های جوانان ایرانی در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، دفاعی و اقتصادی به جامعه ارائه و تبیین شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای برنامه‌ریزی مراسم چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اتحاد و حدت حاکم در استان بوشهر همراه با صمیمیت و اخلاق محوری و ولایت‌مداری سبب شده همه مردم و مسئولان در کنار هم زمینه توسعه و پیشرفت استان را فراهم کنند.

وی، با بیان اینکه هیچ اختلاف و جدایی بین روحانیت و مسئولان اجرایی نیست تصریح کرد: مردم، مسئولان و همه قشرهای مختلف مردم استان بوشهر با تبعیت از مقام معظم رهبری نقش مهمی در خنثی کردن توطئه‌های دشمن دارند و این همدلی مردم استان بوشهر به عنوان الگو در کشور معرفی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار