توشاک: بازی سختی در دربی تبریز داریم

تبریز(پانا) - سرمربی تراکتورسازی گفت: تجربه به من می‌گوید که همیشه هر بازی سختی‌های خاص خودش را دارد و هیچ بازی آسان نیست.

کد مطلب: ۸۴۹۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
توشاک: بازی سختی در دربی تبریز داریم

جان توشاک در نشست خبری پیش از بازی با ماشین‌سازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اول‌ از همه می‌دانیم که فردا دربی بازی سختی را در پیش داریم. تجربه من به من می‌گوید که همیشه هر بازی سختی‌های خاص خودش را دارد و هیچ بازی آسان نیست.

وی افزود: بازی فردا می‌تواند برای ما یک بازی سخت باشد و این را به بازیکنان هم گفتیم و به‌خوبی می‌دانیم که تیم حریف انگیزه زیادی برای این بازی دارد.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: هفته گذشته مقابل سپاهان عملکرد خوبی در نیمه دوم داشتیم و امیدوارم فردا روند خوب بازی مقابل سپاهان در نیمه دوم را ادامه دهیم.

توشاک درباره مصدومان و محرومان تیمش تأکید کرد: خدا را شکر نه محروم و نه مصدومی برای بازی فردا نداریم.

وی درباره شناخت از تیم ماشین‌سازی گفت: هنوز نیاز به زمان دارم تا شناخت بیشتری نسبت به تیم خودم داشته باشم و به همین دلیل تمرکزم را روی تیم خودم گذاشتم.

سرمربی تیم تراکتورسازی درباره تعطیلات لیگ اظهار کرد: تعطیلی که در لیگ برتر است در همه جای دنیا وجود دارد و چنین تعطیلاتی در فوتبال عادی است. بعد از 3 هفته تعطیلات می‌توانم به شما بگویم که این تعطیلی به نفع تیم ما بود یا خیر.

توشاک درباره رضایت خود از عملکرد بازیکنانش تأکید کرد: من واقعاً از عملکرد بچه‌ها رضایت دارم و باید این روند رو به رشد را ادامه دهیم. ما هفته گذشته بیرون از خانه بازی داشتیم و در ابتدای بازی عقب افتادیم و سپس مساوی کردیم و بازهم بعد از دریافت گل کار را به‌تساوی کشاندیم و واکنش تیم ما به این موضوع خیلی خوب بود.

وی با اشاره به اینکه تیمش برای رسیدن به هماهنگی کافی به زمان بیشتری نیاز دارد، خاطرنشان کرد: من در چند نشست خبری که حضور داشتم گفتم که از مدیرعامل تا بازیکنان این تیم تغییر پیدا کردند و برای آشنایی با یکدیگر به شناخت بیشتری نیاز دارد.

سرمربی تراکتور درباره رضایتش از خط دفاعی تیم گفت: م از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام. همیشه دفاع یک تیم از حمله شروع می‌شود و به خطوط عقب‌تر انتقال پیدا می‌کند و از زمانی که دروازه‌بان توپ را آغاز می‌کنند حملات تیم آغاز می‌شود. ما هرزمانی که بخواهیم دفاع کنیم ۱۱ نفر هستیم و در زمان حمله نیز ۱۱ بازیکن هستیم و حملات ما از خط دفاعی و دفاع ما از خط هجومی آغاز می‌شود.

توشاک با تمجید از حمایت هواداران گفت: تماشاگران تراکتور واقعاً فوق‌العاده بودند زمانی که در آخرین بازی مقابل سایپا به استادیوم می‌رفتیم دیدیم که تعداد زیادی از تماشاگران با پای پیاده به سمت استادیوم حرکت می‌کنند. وقتی من این صحنه را دیدم به بازیکنانم گفتم که نیازی نیست من به شما انرژی بدهم چون شما انرژی لازم را از هواداران گرفتید. تماشاگران با پشت سر گذاشتن کوه‌ها به استادیوم می‌آمدند و همین موضوع می‌تواند باعث ایجاد انگیزه بین بازیکنان ما باشد.

وی در پاسخ به اینکه آیا درباره فردا فقط به 3 امتیاز فکر می‌کند، گفت: اگر ممکن بود فردا بیش از ۳ امتیاز می‌خواستم ولی حداکثر امتیازات بازی سه امتیاز است که به همین 3 امتیاز راضی‌ام.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار