تراکتور سازی در خانه دوم خود به تساوی رضایت داد

تبریز(پانا)- تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان در دیداری جذاب امتیازات را با یکدیگر تقسیم کردند.

کد مطلب: ۸۴۸۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تراکتور سازی در خانه دوم خود به تساوی رضایت داد

از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۲۰ عصر امروز تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار در حالی برگزار شد که هواداران ۲ تیم در ورزشگاه حضور پرشوری داشتند و هواداران تراکتورسازی بار دیگر ثابت کردند که پرشورهای فوتبال ایران تیم خود را در هیچ ورزشگاهی تنها نمی‌گذارند‌.

جان توشاک در این دیدار حساس تیمش را با ترکیب محسن فروزان ، محمد طیبی ، علی عبدالله زاده ، محمدرضا مهدی‌زاده ، دانیال اسماعیلی فر ، رضا شربتی ، مسعود شجاعی ، علیرضا نقی زاده ، اشکان دژاگه ، لی اروین ، آنتونی استوکس وارد زمین مسابقه کرد.

در نیمه نخست هر ۲ تیم برای رسیدن به گل تلاش کردند که در میان این تلاش‌ها سانتر محمد کریمی بازیکن سپاهان از روی ضربه ایستگاهی در موقعیت بسیار خوبی به مهاجمین سپاهان رسید و سجاد شهباززاده گل طلایی پوشان را در دقیقه 35 به ثمر رساند.

پس از این گل تلاش تراکتورسازان برای رسیدن به گل در نیمه نخست نتیجه نداد تا جان توشاک در نیمه دوم تغییراتی در تیمش ایجاد کند.

با این تغییرات سوگیتا بازیکن ژاپنی وارد زمین مسابقه شد که با حضور این بازیکن سرخ‌پوشان جان تازه‌ای ‌پیدا کردند.

این بازیکن دقایقی پس از ورود‌ خود با ضربه سر تیرک دروازه سپاهان را به لرزه درآورد و در دقیقه 73 نیز با ارسال یک پاس زیبا توپ را به طیبی رساند که پاس او در مقابل دروازه به استوکس رسید تا این بازیکن گل تساوی را به ثمر برساند.

در این میان حملات تراکتورسازان باز هم ادامه داشت و شوت زیبای مسعود شجاعی توسط دروازه‌بان سپاهان به کرنر هدایت شد.

البته درخشش قابل توجه فروزان نیز در این دیدار مشهود بود و وی چند موقعیت خوب بازیکنان حریف را مهار کرد.

اما این پایان کار این دیدار جذاب نبود و همکاری ۳ مدافع میانی تیم فوتبال سپاهان در شرایطی که هر ۲ تیم به دنبال گل برتری بودند، گل دوم سپاهان را با شوت سیاوش یزدانی و ضربه سر عزت پورقاز در دهانه دروازه در دقیقه 89 رقم زد.

پس از این گل سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان حملات خود را ادامه دادند و دانیال اسماعیلی‌فر با یک شوت زیبا و از راه دور دومین گل تیم خود را وارد دروازه سپاهانی‌ها کرد تا پرشورها دست پر به تبریز بازگردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار