در پنجمین روز از هفته دولت انجام شد:

بهره برداری و افتتاح پروژه های آبرسانی و خدماتی رفاهی در قاین

قاین (پانا)ـ در پنجمین روز از هفته دولت وبا حضور مسئولین استانی و شهرستانی پروژه های آبرسانی و خدمات رفاهی با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 676 میلیون تومان در قاین به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۸۴۹۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری و افتتاح پروژه های آبرسانی و خدماتی رفاهی در قاین

در پنجمین روز از هفته دولت با حضور دکتر اسماعیلی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی مجتمع آبرسانی آویج به منظور آبرسانی به روستای کومیران با اجرای 15 و نیم کیلومتر خط انتقال و بهره مندی 46 خانوار با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین واحد بسته بندی خشکبار مرجان نیمبلوک با اعتبار16 میلیارد ریال و اشتغال12 نفر افتتاح شد.

به گفته مرتضوی مدیر عامل این مجتمع این واحد بسته بندی در زمینی به متراژ 8 هزارمتر مربع ساخته شده است و اکنون به صورت مستقیم برای 12 نفر شغل ایجاد شده است.

سجادی مدیر جهاد کشاورزی قاین در این مراسم گفت: هفدهمین واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی به مناسبت هفته دولت در بخش نیمبلوک افتتاح می شود و امیدواریم با این حرکتها و ایجاد صنایع وابسته به بخش کشاورزی مسئول خام فروشی در شهرستان نداشته باشیم.

از دیگر پروژه هایی که در این روز به بهره برداری رسید مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی خاوران با اعتبار3 میلیارد و 300 میلیون تومان ودر زمینی به متراژ 2 هکتاربود که با افتتاح پمپ بنزین این مجتمع برای 6 نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی ایجاد شده است.

جایگاه پمپ بنزین به مساحت 2500 متر مربع و با دومخزن 5هزار لیتری و دومنظوره ایجاد شده است .

در مجموع تاکنون برای 26 نفر دراین مجتمع اشتغال زایی ایجاد شده است.

پروژه زیرسازی و آسفالت معابر روستای دهشک با اعتبار 786 میلیون تومان نیز در پنجمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار