بازدیدرئیس اداره ورزش وجوانان کاشمر از پایگاههای ورزشی

کاشمر(پانا) - رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر ضمن بازدید از پایگاهای ورزشی در سالن ورزشی الغدیر حضور یافته و در مراسم ویژه باشگاه دلاوران تکواندو کار شرکت نمود.

کد مطلب: ۸۴۹۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدیدرئیس اداره ورزش وجوانان کاشمر از پایگاههای ورزشی

محمد شایگان، رئیس اداره ورزش وجوانان در گفتگویی صمیمی به خبرنگار پانا گفت: کاشمر علی رقم خصوصی شدن هنوز به دلیل ارزان تر بودن امکانات ورزشی به نسبت شهر های بزرگ از استقبال اقشار مختلف برخوردار است و البته امیدواریم که وضعیت ادامه یابد.
شایگان، در جمع تکواندوکاران باشگاه دلاوران در سالن الغدیر از ورزشکاران فعال و منظم تقدیر نمود.و کسانی را که موفق به دریافت کمربند بالاتر شده بودند را مورد تشویق قرار داد.

جعفر صمدی، مربی و دارنده کمربند مشکی دان ۶ نیز ضمن خیر مقدم به مدیر تربیت بدنی و اولیاء ورزشکاران در گزارشی از فعالیت باشگاه خود گفت: در ورزش تکواندو ۱۲۰۰ شاگرد اموزش داده گفت: حدود۰ ۵۰ نفر از انان موفق به اخذ کمربند مشکی و۳۰ نفر کمربند مشکی به بالای دان 2 شده اند و ادامه داد که شاگردان من در مسابقات شهری استانی وکشوری مقام کسب کرده اند و به عنوان مثال یاسر بوستانی در مسابقات کشوری مقام کسب کرده است.
صمدی هدف خود را از اموزش تکواندو ارتقاسطح سلامت، ایجاد نشاط و شادابی ایجاد تعاون وهمکاری بیشتر نهادینه شدن ورزش در نسل نوجوان و رسیدن به درجه خودباوری دانست و از مسئولین به ویژه از حمایت های مدیریت محترم تربیت بدنی تشکر نمود
در پایان تعدادی از تکواندو کاران فرم های آموزشی خود را برای حضار نمایش دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار