بازدید مدیر کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی از مجموعه گود باستانی شهرستان خلیل‌آباد 

کاشمر (پانا) - رئیس اداره ورزش و جوانان خلیل‌آباد از اختصاص اعتبار برای ورزش شهرستان خلیل آباد توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی از مجموعه گود باستانی شهرستان خلیل‌آباد 

کاظم اسماعیل نژاد، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلیل آباد در گفت و گو با پانا در مورد این بازدید گفت: افشین داوری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به اتفاق ابراهیم قاسم پور فرماندار شهرستان خلیل آباد از گود باستانی، زورخانه امام علی(ع)روستای دهنو بازدید کردند.

وی گفت: در این بازدید مشکلات پایین بودن سرانه ورزشی، کمبود نیروی انسانی و تکمیل زورخانه امام علی (ع) روستای دهنو و حصار کشی و محوطه سازی و نیز خرید انشعاب برق و تعمیرات سقف زورخانه امام علی و تکمیل سیستم سرمایشی و گرمایشی را از دیگر خواسته های ورزشکاران و شهرستان برای مجموعه زورخانه گود باستانی بوده که توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار شهرستان بررسی شد.

وی ادامه داد: افشین داوری مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در این بازدید حسب پیگیری فرماندار شهرستان خلیل آباد، قول مساعد داد قسمتی از نیازهای ضروری در جهت تجهیز زورخانه امام علی (ع) این شهرستان را از محل اعتبارات استانی کمک کند.

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار