فرمانده انتظامی خراسان جنوبی :

رعایت قوانین ومقررات رانندگی مهم ترین عامل در کاهش تصادفات است

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت :رعایت قوانین ومقررات رانندگی مهم ترین عامل در کاهش تصادفات است وفرهنگ رعایت قوانین رانندگی باید نهادینه شود که در این خصوص همه مسئول هستند .

کد مطلب: ۸۴۹۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
رعایت قوانین ومقررات رانندگی مهم ترین عامل در کاهش تصادفات است

سردار مجید شجاع در جلسه معارفه روسای پلیس راه و راهور استان خراسان جنوبی که صبح امروز برگزار شد اظهار کرد:رعایت قوانین ومقررات رانندگی مهم ترین عامل در کاهش تصادفات است وفرهنگ رعایت قوانین رانندگی باید نهادینه شود کهدر این خصوص همه مسئول هستند .

وی افزود :استان خراسان جنوبی در شاخص های مختلف کشور رتبه های خوبی کسب کرده است لذا در کاهش تصادفات هم باید باحفظ قانون جایگاهش را ارتقا دهد.

سردار شجاع وقوع تصادفات راهزینه بردار دانست وگفت:با وقوع یک تصادف علاوه برتخلفات جانی و عاطفی ،به مبلمان شهری واماکن خصوصی هم خسارت وارد میشود بنابراین با رعایت قوانین می توان از تلفات وخسارات جلوگیری کرد .

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بابیان اینکه رانندگان 10استان دیگر برای زیارت حرم مطهر امام رضا (علیه الاسلام )از جاده های خراسان جنوبی تردد میکند افزود :پلیس برای کاهش تصادفات در10 هزار کیلومتر از جاده های استان ، خدمات ارزشمندی ارائه می دهد که اگر این خدمات کنترلی صورت نگیرد آمار تصادفات افزایش خواهد یافت .

وی تصریح کرد :از ابتدای سال جاری هزارو 117 فقره تصادف در جاده های استان رخ داده است که 79نفر در این حوادث جان باختند که نسبت به مدت مشابه 12درصد کاهش یافته است .

سردار شجاع با بیان اینکه ازاین تعداد تصادفات 278 فقره خسارتی بوده است ،افزود :هزارو 387 نفر مجروح شدند که عدم توجه به جلو،تخطی از سرعت مطمئنه وانحراف به چپ از مهم ترین عوام بروز این حوادث بوده اند .

گفتنی است مراسم معارفه این روسای جدید صبح امروز در سالن ایثار شهرستان بیرجند برگزار شد که در ان ،سرهنگ علیرضا رضایی که پیش از این رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان بود اکنون به سمت رئیس پلیس راه خراسان جنوبی منصوب شد وسرهنگ علیرضا عباسی هم به عنوان رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان معرفی شد واز خدمات سرهنگ حسین رضایی که به افتخار بازنشستگی نائل به عمل امد تقدیر به عمل امد.

خبرنگاران پانا :مهدیه رخ پور وهانیه شفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار