امام جمعه دیّر:

خدمات دولت در کارنامه نظام اسلامی ثبت می شود

بوشهر /بردخون (پانا)_ امام جمعه دیّر گفت: خدمات و فعالیت های دولت در کارنامه نظام اسلامی ثبت می شود.

کد مطلب: ۸۴۹۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
خدمات دولت در کارنامه نظام اسلامی ثبت می شود

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در حاشیه افتتاح مدرسه امیرکبیر بردخون اظهار کرد: تحقق وعده استاندار در تکمیل این پروژه باعث امیدواری مردم می شود زیرا این خدمات دولت در کارنامه نظام اسلامی ثبت می شود و همگان قضاوت می کنند.

وی افزود: نادیده گرفتن خدمات دولت در این دوره بی انصافی و ظلم به خون شهیدان است چرا که دشمن به دنبال اجرای نقشه شوم خود و تفرقه افکنی است.

حسینی اضافه کرد: مشکلی که داریم اینکه اماکنی زیبا و مجهز مانند مساجد وجود دارد اما کار فرهنگی درآن صورت نمی گیرد در صورتی که ما مدرسه ای گلی در بردخون داشتیم و افرادی که در آن تحصیل کرده اند اکنون در کشور تأثیرگذار شده اند اما امروز با همه امکانات و تجهیزات دانش آموزان کمتر به درس اهمیت می دهند.

وی از همه دست اندرکاران و دولتمردان تقدیر کرد و به دلیل نعمت نظام اسلامی به همگان تبریک گفت و ابراز داشت: همه بتوانیم در مسیر ولایت و خون شهیدان گام برداریم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: تکمیل این پروژه به معنای واقعی اقدامی جهادی بود که از پیگیری های استاندار و همه دست اندرکاران و مسئولان تقدیر می شود.

ظهیر محمودی افزود: آموزش و پرورش بردخون به همت فرهنگیان دلسوز، همراهی مردم و حمایت مسئولان و با تلاش دانش آموزان ساعی پله های ترقی و رشد را طی می کند و پروژه های دیگر نیز به سرعت آماده بهره برداری می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار