با حضور استاندار بوشهر؛

آموزش و پرورش استان بوشهر دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد

بوشهر(پانا)_درآئینی با حضور استاندار بوشهر و مسئولان استان، آموزش و پرورش استان بوشهر در شاخص علمی، فرهنگی و آموزشی به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی معرفی شد.

کد مطلب: ۸۴۹۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش استان بوشهر دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در جشنواره شهید رجایی با تبریک دهه امامت و ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر اظهار داشت: همه مدیران و کارکنان دولت باید برای خدمتگذاری خالصانه و بی منت، شهیدان رجایی و باهنر را الگو قرار دهند.

وی، فلسفه برگزاری جشنواره شهید رجایی را الگوبرداری از این شهیدان و ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در این راستا دانست و خاطر‌نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید بر اساس ارزیابی‌هایی که انجام می‌شود نقاط قوت تقویت و نقاط ضعیف را برطرف کنند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: پاسخگویی به مطالبات و خواسته‌های مردم از وظایف مهم مدیران است که در این راستا باید رضایت مردم فراهم شود.

استاندار بوشهر انتصاب بانوان شایسته در پست‌های مدیریتی را یکی از برنامه‌های مهم در برنامه ششم توسعه دانست و افزود: علاوه بر واگذاری پست‌های مدیریتی به جوانان و بانوان شایسته ، مشاوران جوان در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر به کارگیری می‌شوند.

گراوند واگذاری پروژهای عمرانی به یخش خصوصی را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه بیش از 80 درصد اعتبارات عمرانی در اختیار وزارتخانه‌‌ها است گفت: باید مدیران دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات ملی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی تلاش مضاعفی کنند.

وی،جذب اعتبارات ملی را از ملاک‌های انتخاب دستگاه‌های اجرایی برتر دانست و گفت: تعامل با رسانه‌ها و مطبوعات از دیگر شاخص‌های ارزیابی انتخاب دستگاه برتر در استان بوشهر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در حاشیه این جشنواره در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت : موفقیت های آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری نسبت به سال پیش پیشرفت قابل توجهی داشته است.

ناصر کرمی بیان داشت : دانش آموزان استان در کنکور موفق به کسب 214 رتبه زیر هزار کنکور شدند و در مسابقات فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی با کسب عناوین متعدد انفرادی و تیمی موفقیت های شایانی داشته اند که در بخش انفرادی 73 مقام برتر و در بخش تیمی نیز 10 مقام برتر را کسب کردند.

کرمی با اشاره به مشکلات مالی و کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان گفت : با برنامه ریزی های لازم و هماهنگی و همکاری سعی می شود این مشکلات رفع شود.

در ادامه این آئین، آموزش و پرورش استان بوشهر در شاخص علمی، فرهنگی و آموزشی به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار