کسب مقام برتر دانش آموزان سیستان و بلوچستان در جشنواره نوجوان خوارزمی

زاهدان(پانا)- دانش آموزان برگزیده سیستان و بلوچستان، در مرحله کشوری مسابقات نوجوان خوارزمی (مشهد) موفق به کسب مقام اول بخش بازارچه، مقام دوم در بخش دست سازه و مقام سوم در بخش های زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، پژوهش و فعالیت های آزمایشگاهی شدند.

کد مطلب: ۸۴۹۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام برتر دانش آموزان سیستان و بلوچستان در جشنواره نوجوان خوارزمی

نمایندگان مجلس دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان،در طی پیامی ضمن تبریک به افتخار آفرینان این جشنواره و سپاس گزاری از مسئولین این جشنواره، اهتمام بیشتر به نخبگان را مطالبه کردند.

پیام نمایندگان مجلس دانش آموزی بدین شرح است:

"افتخار آفرینی دانش آموزان سیستان و بلوچستان در چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی، مانند سال های گذشته مایه سربلندی و افتخار استان است.

با عرض تبریک خدمت دوستان عزیز، مربیان پر تلاش و مدیران ارجمند، موفقیت های بیش از پیش را برای همه ی دانش آموزان مستعد استان آرزومندیم.

در این نامه ضمن سپاس گزاری از زحمات مسئولین محترم ادارات آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان برای به ثمر نشاندن چنین دانش آموزان با استعدادی که در عرصه های مختلف در کشور می درخشند، آمده است: متاسفانه فقط بخشی از توانایی های بالقوه ی دانش آموزان استان به فعلیت می رسد. چه بسا مقام آوران علمی،ورزشی، قرآنی و... ای که در زیر کپرها یا حتی در مرکز استان، در مدارس حاشیه ی شهر، خفته می مانند. استعداد هایی که برای شکوفا شدن، تنها به یک تلنگر نیاز دارند.

همچنین دانش آموزانی که فرصت حضور در مسابقات مختلف استانی و کشوری را پیدا می کنند، با مشکلاتی از جمله عدم برگزاری کلاس های توجیهی و آموزشی کافی مواجه هستند.

لذا خواسته ما نمایندگان و دانش آموزان منتخب و افتخار آفرین مسابقات نوجوان خوارزمی، قرآنی، علمی و... تلاش بیشتر برای کشف استعداد ها، اهتمام بیشتر به آماده سازی شرکت کنندگان قبل از مسابقات استانی و کشوری و حمایت بیشتر از نخبگان است."

نمایدگان نهمین دوره ی مجلس دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار