قدردانی از 2 پیشکسوت عرصه تعلیم وتربیت شهرستان فنوج

نخعی: جامعه بازنشستگی مهم‌ترین سرمایه‌ دستگاه تعلیم و تربیت است

زاهدان(پانا)- از دوپیشکسوت عرصه تعلیم وتربیت به نمایندگی از جامعه بازنشستگی فرهنگی، در چهارمین روز از هفته دولت با حضور مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در شهرستان فنوج قدردانی شد.

کد مطلب: ۸۴۹۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی از 2 پیشکسوت عرصه تعلیم وتربیت شهرستان فنوج

علیرضا نخعی، مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، در این مراسم با اشاره به جایگاه پیشکسوتان، آنان را مهم‌ترین سرمایه‌های دستگاه تعلیم و تربیت دانست و گفت: استفاده از تجربه ارزنده بازنشستگان می‌تواند مسیر حرکت را برای نسل جوان ما هموارتر و آنها را در پیشبرد بهتر امور یاری دهد.

وی افزود: جامعه تعلیم و تربیت باید از گنجینه تجربه و تخصص خود استفاده نماید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: تکریم از بازنشستگان وظیفه ماست چرا که همه آحاد جامعه و مسئولان امروز کارایی و تخصص خود را مدیون این قشر فرهنگی هستند.

وی ادامه داد: نقش جهادگونه فرهنگیان در عرصه‌های مختلف تعلیم و تربیت معامله با خداست و کار این قشر قابل جبران با هیچ پاداش دنیوی نیست چرا که سال‌های جوانی خود را برای اعتلای فرهنگ جامعه گذاشته‌اند تا ایران اسلامی ما با اقتدارتر از گذشته در تمامی صحنه‌های بدرخشد.

از دیگر برنامه های مدیرکل آموزش و پرورش استان در شهرستان فنوج دیدار با فرهنگیان شهرستان، شرکت درجلسه شورای معاونان اداره آموزش و پرورش شهرستان و همچنین کلنگ‌زنی دو پروژه شش کلاسه در روستای تیغاب و حاشیه شهر فنوج بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار