درخشش دانش آموزان پیشتاز دختر خراسان جنوبی در هشتمین اردوی ملی

بیرجند (پانا) ـ پیشتازان دختر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی مفتخر به کسب سه پرچم افتخار در هشتمین دوره مسابقات ملی پیشتازان کشور شدند.

کد مطلب: ۸۴۹۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان پیشتاز دختر خراسان جنوبی در هشتمین اردوی ملی

دانش آموزان دختر پیشتاز خراسان جنوبی با کسب نمره های ارزیابان، موفق به دریافت پرچم افتخارشورونشاط و پرچم افتخار نظم وقانون پذیری و پرچم افتخاردیانت ومعنویت شدند.

صبح دیروز یک پرچم افتخار وصبح امروزدوپرچم افتخار دیگردر برنامه صبحگاه هشتمین اردوی ملی توسط مسئولین کشوری سازمان دانش آموزی به پیشتازان دختر خراسان جنوبی اهدا شد.

درباره نحوه کسب پرچم های افتخار می توان گفت از زمان ورود پیشتازان به اردوگاه تا پایان اردو تمامی تیم های شرکت کننده در شاخص های دیانت و معنویت، نظم پذیری و قانون مداری، شور و نشاط و خلاقیت و نوآوری توسط ارزیابان مورد ارزیابی مستمر و مداوم قرار می گیرند و در پایان هر روز تیم های برتر در شاخص های اعلام شده انتخاب می شوند و در صبحگاه با اهداء پرچم افتخار مورد تقدیر و تشویق قرار می گیرند.

گفتنی است اردوی ملی پیشتازان دختر سازمان دانش آموزی با حضور 35 نفر از هر استان در اردوگاه شهید باهنر تهران از روز شنبه 3 شهریور آغاز و تا دوشنبه 5 شهریور برگراز می شود که در آن پیشتازان به رقابت در خصوص مهارت های کسب شده می پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار