معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

آغاز رقابت‌های علمی- تخصصی معلمان مرد تربیت‌بدنی کشور در اردبیل

تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، از آغاز رقابت‌های علمی- تخصصی معلمان مرد تربیت‌بدنی کشور در اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۸۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز رقابت‌های علمی- تخصصی معلمان مرد تربیت‌بدنی کشور در اردبیل

محمد رحیم معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، در تشریح این خبر گفت : رقابت‌های علمی- تخصصی معلمان مرد تربیت‌بدنی کشور در اردبیل در دو مرحله علمی و عملی آغاز شد که در بخش علمی، آزمون و در بخش عملی این دوره از رقابت‌ها مواد مهارتی و آمادگی جسمانی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه، تیم ورزشی شهرستانهای استان تهران متشکل از 6ورزشکار و به سرپرستی اسماعیل حسن پور به این دوره از رقابت‌ها ، اعزام گردیده است ، اظهار داشت: بخش علمی این رقابت‌ها بر اساس منابعی که دراختیار دبیران تربیت‌بدنی قرار گرفته است طراحی شده و در بخش عملی نیز در دو حوزه مهارتی و آمادگی جسمانی و 9 رشته ورزشی برگزار می‌شود.

رحیم با تاکید بر اینکه بخش علمی این رقابت ها از 40 امتیاز و بخش عملی آن از 60 امتیاز برخوردار می باشد، تصریح کرد: این دوره از رقابت ها به منظور فراهم کردن فضایی مناسب برای رقابت سالم و سازنده، بهبود سطح آمادگی جسمانی، حرکتی و مهارت های ورزشی معلمان تربیت بدنی و ارتقاء سطح علمی و به روز شدن آنان در ارائه خدمات به جامعه دانش اموزی برگزار می گردد.

گفتنی است، در این دوره از رقابت های علمی - تخصصی معلمان تربیت بدنی 226 نفر از دبیران مرد درس تربیت‌بدنی منتخب استان‌ها شرکت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار