با حضور رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور صورت گرفت؛

افتتاح دفترهیئت ورزش دانش آموزی شهرستانهای تهران

شهرری (پانا) - دفتر هیئت ورزش دانش آموزی شهرستانهای استان تهران با حضور رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۷۵۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دفترهیئت ورزش دانش آموزی شهرستانهای تهران

محمد رحیم معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این باره گفت: این مجموعه با حمایت و تلاش معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و همکاری آموزش و پرورش ناحیه دو ری راه اندازی شد.

وی افزود: این دفتر با هدف تسهیل در اجرای برنامه ها و سیاست های فدراسیون ورزش دانش آموزی حول محور سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آغاز به کار نموده است .

رحیم ، در پایان تصریح کرد: تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا زمینه ارتقای کمی و کیفی فرایندها را در بخش های ارتقای کیفی رویدادهای ورزشی و فعالیت بدنی و همچنین بهسازی نیروی انسانی مورد نیاز جهت افزایش سهم شرکت دانش اموزان در رویدادهای ورزش دانش اموزی فراهم آوریم.

گفتنی است این مراسم با حضور بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور ، محمد رحیم معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، علی یزدان پناه مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری ، احمد ساریجالو رئیس هیئت ورزش دانش آموزی شهرستانهای استان تهران و رضا داورزنی رییس اداره تربیت بدنی اداره کل و شورای معاونین منطقه برگزار گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار