یاورمربی شهر قدس: اردوی ملی جای دانش‌آموزانی است که به معنای واقعی پیشتازان پی برده‌اند

تهران (پانا) _ یاور مربی شهر قدس همدلی‌، همفکری و همزبانی را مهمترین ویژگی دانش‌آموزان تشکیلاتی دانست و تاکید کرد که اردوی ملی پیشتازان جایی برای تحقق این ویژگی‌هاست.

کد مطلب: ۸۴۸۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
یاورمربی شهر قدس: اردوی ملی جای دانش‌آموزانی است که به معنای واقعی پیشتازان پی برده‌اند
حدیث سهیلی، یاور مربی شهر قدس در گفت‌وگو با خبرگزاری پانا گفت: «شور و نشاط اردوهای دانش‌آموزان و در کنار هم بودن آنها و شعار سازمانی یعنی همدلی، همفکری و همزبانی که در اردوها اتفاق می‌افتد، مهمترین ویژگی‌های اردوهای ملی تشکیلات پیشتازان است.»
او ادامه داد: «دانش‌آموزان در این اردوها مهارت‌های مختلفی یاد می‌گیرند، برای مثال زندگی کردن در شرایط سخت، در چادر زندگی می‌کنند، باهم غذا درست می‌کنند و باهم بودن را تمرین می‌کنند.»
سهیلی افزود: «تشکل پیشتازان در کشورهای دیگر هم وجود دارد و ما هم از وجود آن در کشورمان خوشحال هستیم. تشکیلات پیشتازان یک گروه و تیم‌های بامهارت هستند که با شور و نشاط یک زندگی را تمرین می‌کنند.»
یاور مربی شهر قدس گفت: «مهارت‌های مختلف امداد و نجات، فریاد شادی، ساخت پروژه و صف‌جمع و مخابرات که در این اردوها یاد می‌گیریم در زندگی شخصی و جمعی به کمک ما می‌آید.‌ یادگیری و شورونشاط مهمترین ویژگی ازدوهای دانش‌آموزی است. از هر استان ۳۵ نفر در پنج گروه هفت نفره در این اردو شرکت کرده‌اند.»
سهیلی ادامه داد: «اردوی ملی پیشتازان دانش‌آموزی جایی برای کسانی است که به معنای واقعی پیشتازان پی برده‌اند. خوشحالیم که در اردوهای دانش‌آموزی درس زندگی را یاد می‌گیریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار