امام جمعه شهر مهاباد اردستان : سرانه مطالعه در کشور پایین است

اردستان/اصفهان(پانا)-امام جمعه شهر مهاباد اردستان گفت:سرانه مطالعه در کشورپایین و خیلی ضعیف است و والدین باید نگذارند وقت فرزندشان بیهوده تلف شود.

کد مطلب: ۸۴۸۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهر مهاباد اردستان : سرانه مطالعه در کشور پایین است

حجت الاسلام احسان اله برزگر در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: دانش آموزان در اوقات بیکاری خود حتما در کلاسهای مختلف شرکت کنند و در کنار درس با شرکت در کلاسهای علمی، ورزشی به خودسازی بپردازند.

امام جمعه شهر مهاباد گفت: وقت از دست دادن برای نوجوانان خوب نیست و می دانید این مورد در آینده به ضررشان تمام شود.

وی تاکید کرد: تمام نوجوانان و جوانان ما مستعد در کارهای قرآنی هستند و باید از این نعمت عمر استفاده کافی را ببرند و با اعمال صالح همچون نماز، قران و کارهای خوب عمر خود را از بین نبرند.

حجت الاسلام برزگر با بیان اینکه والدین باید نگذارند فرزندان وقتشان بیهوده هدر برود، تصریح کرد: سرانه مطالعه در کشور پایین و خیلی ضعیف است.

امام جمعه شهر مهاباد خاطرنشان کرد: معلمان با توجه به شغلشان برای مطالعه وقت گذاری خوبی دارند، اما دانش آموزان و دانشجویان برای مطالعه وقت نمی گذرانند که این ضعفی برای کشور است.

وی تصریح کرد: جوانان بدانند چند مورد لازمه زندگی آنهاست که مهمترین آن یادگیری قرآن و زبانهای خارجی است که اگر درست استفاده شود برای پستهای مدیریتی در آینده خوب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار