معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

تجلیل از گروه ها و نفرات برتر مسابقات فرهنگی هنری کشور

بیرجند (پانا) - معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مسابقات فرهنگی هنری کشوری در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شده است ، گفت: صبح امروز از نفرات برتر خراسان جنوبی در این مسابقات ، تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۸۴۸۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از  گروه ها و نفرات برتر مسابقات فرهنگی هنری کشور

فرشید جعفری معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت:در راستای عملیاتی نمودن اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تحقق اهداف تربیتی آن که با توسعه فنون و مهارتهای مورد نیاز فرد و جامعه تحقق می یابد ، مسابقات فرهنگی و هنری همه ساله برگزار می شود.

جعفری افزود: رقابت سالم با سایر دانش آموزان از جمله دیگر اهداف برگزاری این گونه مسابقات است و می تواند زمینه توسعه استعداد های و آگاهی دانش آموزان را در مسائل مختلف از جمله هنرهای اسلامی-ایرانی را فراهم کند.

معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در خصوص تعداد افراد شرکت کننده در این مسابقات گفت: امسال در سطح استانی،147696 نفر در 5 بخش از جمله هنرهای دستی و تجسمی، ادبی و پژوهشی ، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه، رسانه و فضای مجازی و هنرهای آوایی شرکت داشتند.

وی تصریح کرد: نفرات برتر این سطح به مرحله کشوری که از تاریخ 18 لغایت 29 مرداد در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد ، راه یافتند.

جعفری گفت: در رشته های گروهی ، گروه سرود همگانی دختران دبیرستان شرف سرایان و گروه سرود همگانی دبستان دخترانه سما فردوس، به ترتیب صاحب مقام های اول و دوم کشوری شدند.

معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 11 نفر نیز در رشته های انفرادی از جمله کاریکاتور، تکنوازی دوتار،نشریه های الکترونیک ،پته دوزی، وبلاگ ، نقالی ، گلیم بافی و ... صاحب رتبه های اول تا چهارم کشوری شدند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد ، مسابقات فرهنگی و هنری بتواند زمینه ساز رشد علمی و هنری دانش آموزان ایران زمین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار