دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد راه‌یافته به سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشور مشخص شدند

یاسوج (پانا ) - این مسابقات در مدارس باهدف کشف و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان در زمینه‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت آموزش‌ و پرورش برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و به‌ویژه تربیت هنری و زیبایی‌شناختی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۹۴۲۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد راه‌یافته به سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشور مشخص شدند

مسابقات فرهنگی و هنری در سال تحصیلی جاری و در 3 سطح مدرسه، شهرستان و ‌استان برگزار شد و پس ‌از آن آثار منتخبین استانی به دبیرخانه کشوری این مسابقات ارسال‌شد.

بر اساس آمار ثبت‌شده در سامانه وزارت آموزش ‌و پرورش که شرکت‌کنندگان را به‌صورت انفرادی و به تفکیک مدرسه و رشته و ثبت‌نام می‌کند، در مسابقات امسال در مرحله آموزشگاه بیش از 10 میلیون نفر- رشته در کلیه مقاطع و دوره‌های تحصیلی از مسابقات استقبال کردند.

دانش آموزان در بیش از 60 رشته و گرایش متنوع شرکت کردند که از مجموع شرکت‌کننده‌ها 2005 دانش‌آموز برگزیده دوره دوم متوسطه به مرحله کشوری دعوت‌شده‌اند.

هیئت انتخاب جشنواره که شامل اساتید و داوران برجسته کشوری است در 5 حوزه هنرهای آوایی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی، آفرینش‌های ادبی و پژوهشی و بخش رسانه و فضای مجازی، از بین 5209 اثر دریافت شده تعداد 2005 دانش‌آموز برگزیده و راه‌یافته به مرحله نهایی مسابقات را برای اختتامیه جشنواره دعوت کرده است.

جشنواره فرهنگی هنری امسال از تاریخ 22 مرداد تا 2 شهریوردر اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌شود. در این مرحله 989 دانش‌آموز پسر و 1016 دانش‌آموز دختر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

اسامی دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد راه‌یافته به سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشور:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار