حضور بیش از 400 دانش آموز فارسی در اردوی طلایه داران

شیراز (پانا) – این اردو که به عنوان اردو تشکیلاتی طلایه داران است، برای دختران از تاریخ ۵ تا ۷ شهریور و برای پسران از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ شهریور ماه برگزار میشود که تعداد متقاضیان دختر۲۵۰نفر و متقاضیان پسر ۲۰۰ نفر میباشد.

کد مطلب: ۸۴۸۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور بیش از 400 دانش آموز فارسی در  اردوی طلایه داران

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان فارس برنامه های این اردو را شامل آموزش های مهارتی ، هنری ، ادبی و بحث های انگیزشی در قالب همایش ها و کارگاه های آموزشی تدوین شده است.

روح الله ذاکرین درباره اهداف کلان انجمن اسلامی افزود:یک سری از مولفه ها در افق ۵ساله اتحادیه تدوین شده است به عنوان مثال ما میخواهیم دامنه اثرگذاروسیعی در مدارس کشور بر اساس منطق جمهوری اسلامی ایران در ارتقای تربیت جوانان داشته باشیم که یکی از آن ها اردو طلایه داران است.

وی تاکید کرد: تلاش ما بر این است که اعضای اتحادیه به افرادی فداکار ، امیدوار ، بانشاط ، هشیار و شجاع تبدیل شوند و در اخر دستیابی به شبکه های دانش آموزی و کادر از اهداف مهم پیش و روی ما میباشد.

وی درباره انتظارات تحادیه از اعضا اظهار داشت:تاکید ما در درجه اول بر اجرای سیاست های عمومی و اختصاصی اتحادیه که برای سال۹۷-۹۸ تنظیم شده است و پس از آن چشم انداز ۵ ساله ای که در نظر گرفته ایم یعنی دانش اموزان بتوانند فعالیت های خود را در محدوده مدرسه و فضای شهر بر اساس این چشم انداز ها برنامه سازی و دنبال کنند.

دانش آموزان دختر فردا دوشنبه در حرم مطهر شاهچراغ ( ع) از ساعت ۹ الی ۱۰ پذیرش می شوند و مراسم افتتاحیه با حضور مسئولین استانی برگزار می شود.

خبرنگار : مهدیه پژاوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار