کاپیتان تیم ملی کبدی

مطمئن بودم قهرمان می‌شویم

گرگان (پانا) - انتظار داشتم سطح داوری با توجه به میزبانی بسیار ضعیف اندونزی ضعیف‌تر از سطح قضاوت‌های انجام شده باشد اما با وجود آنکه قضاوت‌ها کمی بر ضرر ما بود اما راضی کننده بود.

کد مطلب: ۸۴۸۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مطمئن بودم قهرمان می‌شویم

فاضل اتراچالی ، در خصوص کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم دل مردم کشورم و مربیانی که طی این سال‌ها برای کبدی زحمت کشیدند را شاد کنیم.

وی اضافه کرد: پیروزی برابر هندوستان هدفی بود که از ابتدای شروع اردوها به عنوان هدف اول دنبال آن بودیم و تمام کادر فنی، بازیکنان و همه کبدی‌کاران تلاش کردیم که این مهم رقم بخورد.

کاپیتان تیم ملی کبدی تصریح کرد: شاید بسیاری از کارشناسان می‌گفتند ما نمی‌توانیم هندوستان را شکست دهیم، ما خواستیم، توکل و تلاش کردیم و دیدید که علاوه بر شکست دادن هندوستان، با چه اختلاف امتیازی این تیم را شکست دادیم.

اتراچالی بیان کرد: من در تمام گفت‌وگوهایم از شروع مسابقات گفتم که مطمئن هستم بر هند پیروز می‌شویم و قهرمان خواهیم شد و خدا را شاکرم که شرمنده مردم و هواداران و مربیانمان نشدیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در این مسابقات از امکانات ویدئو چک استفاده نشد، گفت: سطح برگزاری مسابقات خیلی پایین بود، میزبانی به هیچ عنوان راضی کننده نبود و ما هم تعجب کردیم که چرا چنین امکاناتی را قرار ندادند، حتی در لیگ‌های کبدی این سیستم وجود دارد و مطمئن هستم در مسابقات جهانی از این امکانات استفاده می‌کنند اما باز هم تاکید می‌کنم میزبانی اندونزی بسیار ضعیف بود.

کاپیتان تیم ملی کبدی در خصوص قضاوت‌های انجام شده در این بازی‌ها گفت: انتظار داشتم سطح قضاوت‌ها بسیار ضعیف‌تر و به شدت بر ضرر ما باشد اما به لطف خدا اینگونه نبود، هرچند که کمی بر ضرر ما سوت‌ها زده شد اما در مجموع راضی‌کننده بود.

وی در پایان در خصوص علت اخراجش از زمین در بازی فینال برابر کره‌جنوبی گفت: در قانون کبدی مدافعان نباید با مهاجم حریف که در حال جمله است صحبت کنند که این اتفاق در آن لحظه توسط بازیکنان ما رخ داد و چون من کاپیتان تیم بودم کارتش را من گرفتم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار