به مدت سه روز در قم برگزار می شود

اولین دوره المپیاد استعدادهای برترکشوردر رشته ورزشی کبدی

قم (پانا)- رئیس هیئت کبدی استان قم از برگزاری اولین دوره المپیاد استعدادهای برترکشور در رشته ورزشی کبدی با شعار ورزش دوستی آینده‌ای بهتردر قم خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۲۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین دوره المپیاد استعدادهای برترکشوردر رشته ورزشی کبدی

مسلم رشیدی رئیس هیئت کبدی استان قم در نشست با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: در چند روز اینده شاهد برگزاری یکی از رویدادهای مهم ورزشی در قم خواهیم بود.
وی گفت: اولین دوره المپیاد استعدادهای برترکشوردر رشته ورزشی کبدی با شعار ورزش دوستی آینده ای بهتردر قم برگزار می شود.
رئیس هیئت کبدی استان قم به تعداد تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات اشاره کرد و اظهارداشت: تاکنون 27 استان برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به زمان برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این دوره از مسابقات از ۲ تا ۴ آذر ماه به مدت سه روز در سالن نخلستان برگزار می شود.
رئیس هیئت کبدی استان قم زمان افتتاحیه مسابقات را جمعه ساعت ۱۲ ظهر اعلام کرد و ادامه داد: نفرات برتر این دوره از مسابقات توسط ناظران و مربیان فدراسیون انتخاب و در یک برنامه زمان بندی شده به اردوهای تیم ملی دعوت میشوند.
وی در پایان تصریح کرد: دکتر عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی و سرمدی ناظر فدراسیون به همراه مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از اقدامات و امکانات لازم اجهت برگزاری مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور درقم بازدید و شرایط میزبانی استان قم را مطلوب ارزیابی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار