تفاهم‌نامه ساخت یک باب مدرسه در گیلانغرب امضا شد

کرمانشاه (پانا) - با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و علیرضا گلیم باف، نماینده مجتمع آموزشی مفید تهران، تفاهم نامه ساخت یک باب مدرسه در شهرستان گیلانغرب امضا شد.

کد مطلب: ۸۴۸۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم‌نامه ساخت یک باب مدرسه در گیلانغرب امضا شد

مجید یزدان‌پناه از امضای تفاهم‌نامه ی ساخت یک باب مدرسه 6 کلاسه در متراژ کلی 4000 مترمربع و زیر بنای 1000متر مربع در شهرستان زلزله‌زده گیلانغرب بین علیرضا گلیم‌باف، نماینده مجتمع آموزشی مفید تهران، با اداره کل آموزش و پرورش استان (اداره کل نوسازی مدارس) خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه خیرین در مناطق زلزله‌زده استان، به ویژه خیرین مدرسه‌ساز، گفت: اتحاد و همدلی مردم عزیز کشورمان در مشکلات و شرایط خاص، بسیار مثال‌زدنی و غیرقابل توصیف است و یادآور اتحاد و همدلی مردم شرافتمند کشورمان در طول 8 سال دفاع از آب و خاک این سرزمین، در ایام جنگ تحمیلی است.

وی افزود: مجموعه آموزش و پرورش استان، قدردان زحمات همه مردم ایران اسلامی، به ویژه خیرین مدرسه‌سازی است که با ساخت مدرسه، آموزش و پرورش فرزندان ایران اسلامی را مهم پنداشته‌اند و در این راستا قدم بر می‌دارند.

در ادامه گلیم‌باف نماینده مجتمع آموزشی مفید تهران گفت: ساخت مدرسه یک کار مهم فرهنگی، آموزشی است و ما امیدواریم با این کار قدمی در راه حفظ و اعتلای فرهنگ و آموزش به دانش‌آموزان میهن عزیزمان برداشته باشیم.

این نشست با امضای تفاهم‌نامه مذکور به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار