آغاز مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی از امروز

تهران (پانا)‌ - مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی ویژه دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه نظری سراسر کشور از امروز در مشهد آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۸۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی از امروز

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی ویژه دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه نظری سراسر کشور از امروز آغاز می‌شود و تا 5 شهریور به میزبانی استان خراسان رضوی ادامه دارد.

در بخش حضوری این دوره از مسابقات 192 نفر از دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم دوره دوم متوسطه نظری در قالب 64 تیم 3 نفره از همه ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های کشور رقابت می‌کنند.

همچنین در اولین دوره بخش غیرحضوری مسابقات 262 اثر انفرادی و گروهی در قالب کلیپ‌های آزمایشگاهی و در موضوعات تلفیقی و چالش‌برانگیز کتاب‌های درسی آزمایشگاه علوم تجربی به دبیرخانه اجرایی این مسابقات در استان البرز، ارسال شد. بر‌اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از 23 نفر از برگزیدگان بخش انفرادی و گروهی این مسابقات در اختتامییه بخش حضوری مسابقات در مشهد تقدیر می‌شود.

در حاشیه این مسابقات نیز نشست‌های تخصصی روسای ادارات آموزش متوسطه نظری، کارشناسان امور پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی و سرگروه‌های درسی آزمایشگاه علوم تجربی برگزار می‌شود.

اختتامیه شانزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی روز پنجم شهریور و با حضور علی زرافشان، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش، حیدر تورانی، سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، عباس سلطانیان، مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری و محمود امانی طهرانی، مدیرکل دفتر تالیف و تدوین کتب درسی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار