دستگیری بیش از 1800 معتاد و خرده فروش در شیراز

شیراز(پانا) - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از اجرای 34 مرحله طرح پاکسازی طی پنج ماه گذشته در محله کوزه گری شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۶۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری بیش از 1800 معتاد و خرده فروش در شیراز

سرهنگ کاووس محمدی با اشاره به اجرای طرح ضربتی در محله کوزه گری عنوان کرد: در این راستا طی پنج ماه گذشته در ۳۴ مرحله طرح پاکسازی منطقه کوزه گری ۱۹۲ نفر خرده‌فروش دستگیر وهمچنین ۷۹ باب منزل در قالب منقل خانه و افرادی که دراین خانه ها اقدام به فروش مواد مخدر را داشته اند بازرسی و دستگیر شده اند.

وی پاکسازی شهر از جرم و بزه را مرهون همکاری بین دستگاهی دانست و بر اجرای طرح های مربوط برای ارتقا وضعیت امنیت در شهرستان شیراز تاکید کرد.

وی با تاکید براینکه اغلب افراد به باور اشتباه، خرید و فروش پنهانی مواد مخدر را به عنوان فعالیت آشپزخانه مواد مخدر مطرح می کنند تصریح کرد: در برخی از مناطق شیراز شهروندان وجود این خانه ها را با عنوان اشپزخانه مواد مخدر و تهیه مشروبات الکی اعلام می کنند که سبب گشت زنی ماموران پلیس در شبانه روز به صورت نامحسوس در این مناطق شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس کشف ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر و دستگیری 1850 معتاد و خرده فروش را حاصل تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی شیراز دانست و ادامه داد: با توجه به این که پلس تنها وظیفه جمع آوری را برعهده دارد، تا تمامی دستگاه های اجرایی برای نگهداری وجمع آوری معتادان با پلیس همکاری نکنند کاری پیش نخواهد رفت و همچنان شاهد نارضایتی شهروندان خواهیم بود.

محمدی با اشاره به استمرار این طرح ها در محله کوزه گری و دیگر محلات آلوده شیراز، تاکید کرد: در صورت افزایش ظرفیت مرکز ماده ۱۶، پلیس آمادگی کامل دارد که تنها در یک روز تمامی معتادان استان را جمع اوری و در اختیار دستگاه های متولی قرار دهد.

وی با اشاره به تماس های سامانه فوریت‌های پلیسی110 افزود: بنابر آمارهای ارائه شده به صورت میانگین روزانه چهار هزار و500 تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110‌ شیراز برقرار می شود، که تصادفات، درگیری، ایجاد مزاحمت و ارشاد و راهنمایی از عمده مطالبات شهروندان است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس با تاکید بر اینکه تمامی مکالمات مردمی به منظور ارتقای خدمات پلیس پیگیری خواهد شد گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده جرایم به ویژه درحوزه خرید و فروش موادمخدر مراتب را به سامانه 110 اعلام نمایند تا در کمترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار