مشاور مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه در جمع کارشناسان روابط عمومی و اطلاع‌رسانی:

شورای مجازی فرهنگ در آموزش و پرورش تشکیل می‌شود

کرمانشاه (پانا) -جلیل آهنگرنژاد صبح امروز در جمع کارشناسان روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تشکیل شورای مجازی به منظور همگرایی فرهنگی و مهندسی مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۶۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
شورای مجازی فرهنگ در آموزش و پرورش تشکیل می‌شود

وی در تشریح این خبر گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای دنیای امروز، گشودن دروازه‌های کلان اطلاع‌رسانی است؛ به گونه‌ای که همگان را در اتاق‌های شیشه‌ای قرار داده و کمتر نکته‌ای است که از دید چشم‌های تیز جستجوگران مغفول بماند.
مدیر اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: موفق‌ترین مردمان کسانی هستند که با برخورداری از ابزارهای موجود اطلاع‌رسانی، از آنها برای پیشبرد اهداف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... استفاده نمایند و به زبانی ساده‌تر بتوانند با مهندسی فضای مجازی، ضمن برطرف کردن چالش‌های خاص، به همگرایی و تقویت بنیان‌های فرهنگی، سیاسی، اعتقادی، اجتماعی و ... بپردازند.
این فعال رسانه‌ای کرمانشاهی افزود: بر همین اساس ضرورت دارد با حضور خبرگان فرهنگی مجازی، شورایی تشکیل شود تا گام‌های مهم اولیه برای ساماندهی فضای فرهنگی مجازی در استان کرمانشاه برداریم. این مهم با حضور مؤثران تحصیلکرده، مدیران برنامه‌ریز و سیاستگذار و همچنین فعالان حوزه‌های مجازی اطلاع‌رسانی می‌تواند جامه‌ی عمل به خود بپوشد.
وی در پایان ضمن تأکید بر ترویج نگاه تخصصی و حرفه‌ای در شورای مجازی فرهنگ گفت: بر همین اساس تمهیداتی اندیشیده شده تا اولین نشست این شورا با هدف تببین راهکارها در آینده نزدیک برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار