دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان

هفته قهرمانی مسابقات اسبدوانی تابستانه در بندرترکمن برگزار شد

گرگان (پانا) - هفته پایانی و قهرمانی مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه کشور با رقابت ۶۳ چابکسوار در مجموعه سوارکاری شهرستان بندرترکمن برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۶۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
هفته قهرمانی مسابقات اسبدوانی تابستانه در بندرترکمن برگزار شد

حکیم ایگدری دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان اظهار داشت: هفته پایانی و قهرمانی مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه کشور عصر روز گذشته با شرکت 63 چابکسوار در مجموعه سوارکاری شهرستان بندرترکمن برگزار شد.

وی افزود: در هفته پایانی و قهرمانی مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه 63 راس اسب در 6 دور به مسافت یک‌هزار و یک‌هزار و 550 متری با هم رقابت کردند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تصریح کرد: نورمحمد بهادر با قهرمانی در دورهای پنجم و ششم به ترتیب با اسب‌های طوبا و سی تی بهترین چابکسوار این هفته شد و در دورهای اول تا چهارم هم به ترتیب، چابکسوار علی عطایی با اسب تیر رئیسی، پیمان قلرعطا با اسب کادنزا، آرمین آق آتابای با اسب دازتاجر و آق اویلی بشگرد با اسب آزدر زودتر از رقیبان دیگر از خط پایان گذشتند.

ایگدری اظهار کرد: در پایان این هفته از رقابت‌ها به مالکان، چابکسواران و مربیان برتر بیش از 752 میلیون و 500 هزار ریال جایزه نقدی اهدا شد.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تصریح کرد: مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه نیز از مهرماه امسال در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار می‌شود.

ایگدری با بیان اینکه در مسابقات کورس تابستانه اسب‌هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد با هم رقابت می‌کنند، تاکید کرد: در فصول مختلف مسابقات سوارکاری در پیست‌های سوارکاری شهرستان‌های آق قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس در استان گلستان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار